بازی

مارول تا ۲۰ سال دیگر می‌تواند از چهره استن لی در فیلم‌هایش استفاده کند

مارول تا ۲۰ سال دیگر می‌تواند از چهره استن لی در فیلم‌هایش استفاده کند

استن لی (Stan Lee) یکی از تاثیرگذارترین افراد در تاریخ صنعت کتاب‌های مصور است که در شکل گیری دنیای سینمایی مارول (Marvel) نقشی اساسی داشت. 

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید

اکنون مارول برای استفاده از اسم و ظاهر این هنرمند فقید در فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و پارک‌های دیزنی تا ۲۰ سال آینده به توافق رسیده است. کمیک‌هایی که استن لی خارج از مارول خلق کرده در «دنیای استن لی» جریان دارد که دو کمپانی Genius Brands و POW! Entertainment آن را کنترل می‌کنند. اکنون اندی هی‌وارد (Andy Heyward)، مدیرعامل Genius Brands اعلام کرده است:

این تضمین می‌کند که استن، از طریق فناوری دیجیتال و فیلم‌های آرشیو شده و اشکال دیگر، در مهم ترین مکان، فیلم‌های مارول و پارک‌های دیزنی زندگی خواهد کرد. تماشاگران برای استن احترام قائل هستند و اگر این کار با سلیقه و به خوبی انجام شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد. او شخصیت محبوبی است و مدت‌ها بعد از رفتن ماه‌ها، در ذات مارول باقی خواهد ماند.

استن لی در دنیای سینمایی مارول

استن لی در سال ۲۰۱۸ و در سن ۹۵ سال از دنیا رفت. او سابقه زیادی در نویسندگی، ویراستاری، ناشری و تهیه کنندگی داشت و آثار او بیشترین تاثیر را در شکل‌گیری و موفقیت‌های دنیای سینمایی مارول دارند. این اولین بار نیست که دیزنی قصد استفاده از ظاهر یک فرد فوت کرده در آثار خودش را دارد. این شرکت در سا‌ل‌های گذشته این کار را با کری فیشر و پیتر کوشینگ (Peter Cushing) در فرانچایز جنگ ستارگان انجام داده است. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا