بازی

برادران وارنر انیمیشن Scoob: Holiday Haunt را هم لغو کرد

برادران وارنر انیمیشن Scoob: Holiday Haunt را هم لغو کرد

به دنبال اخبار جدید منتشر شده مبنی بر کنسل شدن سریال Batgirl، خبر می‌رسد که برادران وارنر انیمیشن Scoob: Holiday Haunt را که دنباله‌ای بر عنوان اصلی !Scoob محسوب می‌شود، به دنبال تلاش مجدد استودیو بر اکران فیلم‌ها در سینماها لغو کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

قبل از ادغام شرکت‌ دیسکاوری و برادران وارنر و پیوستن دیوید زاسلاو به عنوان مدیرعامل، تمام عناوین برادران وارنر هم در سینما و هم سرویس HBO Max اکران می‌شد که موجب خشم و نارضایتی بسیاری از استعدادهای خلاق آن‌ها شده بود. اکنون این کمپانی به تدریج در حال از بین بردن این الگو و بهتر کردن اوضاع است. انیمیشن !Scoob سال ۲۰۲۰ و در اوج همه‌گیری ویروس کووید بیشتر به صورت VOD و در پلتفرم‌های آنلاین منتشر شد، اما توانست ۲۸ میلیون دلار در باکس آفیس به جیب بزند. این عملکرد برای برادران وارنر کافی بود تا به فکر ساخت دنباله آن، یعنی Holiday Haunt بیفتد.

اکنون می‌دانیم که هزینه ساخت این دنباله ۴۰ میلیون دلار بوده که می‌تواند یکی دیگر دلایل کنسل شدن آن باشد، زیرا این کمپانی کاهش هزینه‌های خود را همراه با استراتژی اکران در سینما در اولویت قرار داده است. انتظار می‌رفت که Holiday Haunt مستقیما به HBO Max برود، اما اکنون استودیو نمی‌خواهد پروژه‌های با بودجه هنگفت را برای سرویس‌های استریم بسازد و به تدریج محتوای اصلی خود را در HBO Max کاهش داده است.

در حالی که اسکوب! بهترین اقتباس از این کارتون محبوب نبود، با این وجود صداپیشگان فوق‌العاده‌ای داشت که شامل زک افران، آماندا سایفرد، ویل فورته، جینا رودریگز و فرانک ولکر می‌شد و تعجب‌آور است که چرا برادران وارنر این دنباله را کنار گذاشته. همچنین ۴۰ میلیون دلار بودجه بسیار کمی برای یک پروژه انیمیشنی است و اسکوبی دو هنوز پس از ۵۰ سال یک دارایی بسیار ارزنده است.

امیدواریم این تصمیم بدان معنی باشد که برادران وارنر ممکن است ایده بهتری برای این فرانچایز داشته باشد. شاید یک فیلم لایو اکشن جدید، زیرا هنوز پتانسیل زیادی در آن بخش وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا