بازی

رمدی پروسه ساخت بازی چندنفره رایگان Vanguard را به تاخیر انداخت

رمدی پروسه ساخت بازی چندنفره رایگان Vanguard را به تاخیر انداخت

استودیو رمدی (Remedy) در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دستور کار خود دارد و در حالی که بخش اعظم پروژه‌های آینده آن‌ها از نوع تجربه‌های تک‌نفره‌ای هستند که همیشه به آن‌ها شهرت داشتند، با ساخت بازی رایگان PvPvE با اسم رمزی Vanguard، این استودیو به دنبال گسترش یافتن و تجربه ایده‌های تازه است.

با این حال، پروسه ساخت این بازی طولانی‌تر از قبل خواهد شد. رمدی اخیرا اعلام کرد که درآمد و چشم انداز نتیجه عملیاتی خود را برای سال ۲۰۲۲ کاهش خواهد داد، به این معنی که Vanguard بیشتر از برنامه‌ریزی قبلی، در مرحله پیش‌تولید باقی خواهد ماند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payneاز موش‌های مسلح تا پایان مخفی نسخه دوم
۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payne

در بیانیه‌ای، ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی گفت که نگه داشتن بازی در مرحله‌های ابتدایی توسعه برای مدت طولانی‌تر، به تیم این امکان را می‌دهد تا قبل از اینکه پروژه به مراحل بعدی توسعه برسد و به تیم بزرگ‌تری احتیاج داشته باشد، عناصر کلیدی بازی را طراحی، آماده و آزمایش کند.

به این ترتیب، انتظار می‌رود Vanguard در سال ۲۰۲۳ وارد مرحله تولید کامل شود. ویرتالا گفت:

رمدی در حال حاضر روی پنج عنوان بازی در سطح جهانی کار می‌کند و توانایی ما برای توسعه این بازی‌ها قوی‌تر از همیشه است. با انتقال به یک مدل عملیاتی چند پروژه‌ای، آموخته‌ایم که بهتر است پروژه‌های بازی خود را در مرحله توسعه اولیه برای مدت زمان بیشتری نسبت به گذشته نگه داریم.

مزیت این کار این است که ظرفیت تیم توسعه و در نتیجه هزینه‌های عملیاتی پایین‌تر می‌ماند و به تیم‌ها زمان لازم برای طراحی، آماده‌سازی و آزمایش عناصر کلیدی بازی را می‌دهد، قبل از اینکه پروژه وارد مرحله توسعه شود که به یک تیم بزرگ‌تر نیاز است. با انجام این کار، ما از توسعه بازی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه پشتیبانی می‌کنیم.

رمدی

ویرتالا در ادامه گفت:

ما تصمیم گرفتیم که بازی با اسم رمزی Vanguard را در مرحله آزمون قابلیت اجرای ایده‌های فعلی نگه داریم و توسعه قابل توجه تیم سازنده را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق بیندازیم. این کار باعث می‌شود هزینه‌ها از سال ۲۰۲۲ به ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد، به این معنی که انتظار داریم درآمد سال ۲۰۲۲ در سطح سال قبل باقی بماند و نتیجه عملیاتی ما نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش قابل توجهی داشته باشد.

بازی بزرگ بعدی رمدی Alan Wake 2 است که سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد، اما استودیو بازی‌های دیگری نیز در دست ساخت دارد، از جمله دنباله‌ای برای Control، یک اسپین‌آف چندنفره از Control و صد البته ریمیک مکس پین ۱ و ۲.

در آبان ماه سال گذشته نیز رمدی یک استودیوی جدید در استکهلم، سوئد افتتاح کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که می‌توانند نقش مکس پین را بازی کنندآماده برای نهایت زجر
۱۵ بازیگر که می‌توانند نقش مکس پین را بازی کنند


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا