رمز ارز

کدام کاربران در خطر هک گسترده سولانا قرار دارند؟

زمان مطالعه: دقیقه

شرکت حسابرسی OtterSec در توییتی ادعا کرده که هک گسترده شبکه سولانا (SOL)، کاربران اتریوم را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد، اگرچه این موضوع شیوع کمتری دارد.
در همین راستا، شرکت OtterSec به یک کاربر اتریوم اشاره کرده که طبق گزارش‌ها، توکن‌های ERC-20 و USDC-SPL او که در کیف پول‌های Slope و TrustWallet نگهداری می‌شدند، تخلیه شده‌اند. این در حالی است که این کیف پول‌ها به مدت ۴۰ روز غیرفعال بودند.
طبق گزارش‌ها، تاکنون بیش از ۸ هزار کیف پول به خطر افتاده است. به گزارش OtterSec، مهاجمان از کلیدهای واقعی برای امضای تراکنش‌ها استفاده می‌کنند، به این معنی که کلیدهای خصوصی در کیف پول‌های Phantom، Slope، Solflare و TrustWallet، به خطر افتاده‌اند. به همین دلیل، از کاربران خواسته شده تا دارایی‌های خود را به کیف پول‌های سرد یا صرافی‌های متمرکز منتقل کنند. همچنین، به کاربران توصیه شده که عبارت seed خود را مجدداً در کیف پول سخت افزاری استفاده نکرده و یک عبارت seed جدید ایجاد کنند.
تیم سولانا در آخرین توییت خود تایید کرده که هیچ مدرکی دال بر به خطر افتادن کیف پول‌های سخت افزاری وجود ندارد.
در حال حاضر، گروهی از مهندسان و تیم‌های امنیتی در حال کار برای شناسایی علت اصلی این سوءاستفاده و ردیابی کیف پول‌های تخلیه‌شده در سولانا هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا