رمز ارز

افزایش روزافزون حمایت‌ها از بلاکچین جدید شیبا!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توسعه‌دهنده اصلی میم کوین شیبا و راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، که با نام مستعار شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، خبر حمایت یک پروژه محبوب از شیباریوم را منتشر کرد.
طبق گزارش‌ها، شبکه واکسل ایکس (Voxel X) در توییتر خود اعلام کرده که به طور کامل از ایده شیتوشی کوساما «برای یک شیباریوم غیرمتمرکز که از همه پروژه‌ها استقبال می‌کند»، حمایت می‌کند. همچنین، در این توییت گفته شده که واکسل ایکس به همراه بیش از 75 شرکای فهرست شده خود، شروع به ارائه تبلیغات فعال برای شیباریوم خواهد کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

شبکه واکسل ایکس یک انکوباتور بازی است که از یک بازار NFT، یک صرافی غیرمتمرکز و بلاکچین خود تشکیل شده است. Voxel X در بازار برنامه‌های بازی‌های موبایلی کار می‌کند که در حال رشد است.
بعد از این که شیتوشی کوساما روز یکشنبه یک پست مدیوم اختصاص‌یافته به شیباریوم را منتشر کرد، شبکه واکسل ایکس توییت مذکور را منتشر و اعلام آمادگی کرد. شیتوشی در پست خود گفته بود که هر پروژه‌ای ممکن است برای ارائه هر نوع کمکی به تیم شیباریوم، ثبت نام کند یا پس از راه‌اندازی این بلاکچین، در شبکه ایجاد شود. وی همچنین از راه‌اندازی وبسایتی برای پروتکل لایه دوم EVM برای شبکه شیبا اینو خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا