بازی

از بازی Dead Island 2 بار دیگر رونمایی خواهد شد

از بازی Dead Island 2 بار دیگر رونمایی خواهد شد

منابع تام هندرسون اطلاعاتی از برنامه‌های جدید سازندگان بازی Dead Island 2 منتشر کرده‌اند که احتمالاً در اواخر سال میلادی جاری دوباره رونمایی خواهد شد.

اگرچه تاریخ دقیقی برای رونمایی از این بازی ارائه نشده، این منبع آگاه به هندرسون گفته که رونمایی در مراسم The Game Awards امسال در آذر ماه «بسیار منطقی» خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند

گفته شده که قسمت بعدی تمرکز زیادی بر بازی مشارکتی و کو-آپ خواهد داشت و استودیو Dambuster بسیاری از جلسه‌های آزمایش بازی خود را متمرکز روی همین ویژگی برگزار می‌کند. علاوه بر این گفته شده که شخصیت‌های داستان بازی Dead Island 2 کاملا جدید هستند و با ۵-۶ شخصیت جدید آشنا خواهیم شد.

از زمان گزارش پیشین تام هندرسون در کانال یوتیوب خود، چندین منبع جدید از آن زمان تاکنون ادعا کردند که بازی در وضعیت مناسبی در حال توسعه است. یکی از منابعی که قسمت دوم را بازی کرده، گفت که «این احتمالاً مورد انتظارترین بازی من پس از تجربه آن است». منابع همچنین تایید کردند که بازی Dead Island 2 در چندین مکان مختلف از جمله هالیوود و سان فرانسیسکو می‌گذرد.

Dead Island 2

به دنبال گزارش پیشین، Deep Silver و شرکت مادر آن یعنی Embrace Group در یک جلسه مالی گفته بودند که انتظار انتشار بازی تا سال مالی آینده را دارند. از آنجایی که این اعلامیه پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۲ انجام شده بود، به این معنی است که Dead Island 2 قبل از به پایان رسیدن ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

زمان‌بندی رونمایی مجدد بازی هنوز مشخص نیست، اما امیدواریم تیم سازنده تصمیم بگیرند جواب تریلر خنده‌دار بازی Goat Simulator 3 که در Summer Game Fest رونمایی شد و تریلر Dead Island 2 را به تمسخر گرفته بود را بدهند.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا