بازی

بازی Halo Infinite قرار بود بسیار گسترده‌تر از محصول نهایی باشد

بازی Halo Infinite قرار بود بسیار گسترده‌تر از محصول نهایی باشد

Halo Infinite مطمئنا بازگشت خوبی برای کمپین‌های داستانی سری بازی‌های هیلو به شمار می‌رفت و با ساختار جهان باز خود، بزرگ‌ترین تغییر فرمول هیلو از زمان شروع تاکنون را تجربه کرد.

البته کسانی که بازی را انجام داده‌اند به شما خواهند گفت که دنیای باز Zeta Halo لزوما بزرگ‌ترین نبود و همانطور که بسیاری اشاره کردند، تنوع محیطی چندانی نیز نداشت. اکنون متوجه شدیم اگر همه چیز طور دیگری پیش می‌رفت، این دنیا می‌توانست بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

جوزف استیتن، سرپرست تیم خلاقیت استودیو 343Industries در قسمت اخیر پادکست AIAS Game Maker’s Notebook، فاش کرد که اگرچه 343 از موقعی که او به تیم پیوست محتوای چندان زیادی را از بازی حذف نکرد، اما تا قبل از آن مقیاس بازی را به طرز بسیار قابل توجهی کاهش داده بود.

طبق گفته استیتن، هدف این بود که کیفیت در اولویت قرار باشد و اطمینان حاصل شود که آنچه در بازی Halo Infinite ارائه می‌شود، انتظارات را برآورده می‌کند.

می‌دانم قبل از اینکه من به تیم ملحق شوم، بازنویسی‌های زیادی در زمینه دامنه و تنوع زیستی و محیطی انجام داده بودند. حتی پس از اینکه به تیم ملحق شدم، باید تصمیم می‌گرفتیم که کدام بخش را کاهش دهیم. در مورد [کاهش] جاه‌طلبی‌ها برای [افزایش] بازده و کارایی صحبت کردیم. زمان کافی نداشتیم تا سطح کارایی را به همان اندازه که می‌خواستیم نگه داریم. از دموی E3 تا زمانی که بازی را عرضه کردیم، گام‌های بزرگی برداشتیم، اما همچنان باید کاهش می‌دادیم، بُرش‌های هدفمند انجام می‌دادیم.

Halo Infinite

استیتن ادامه داد:

در نهایت نتوانستیم آنقدرها از دنیای باز [بازی] حذف کنیم، اما می‌دانم از طرح‌های اولیه، از آنچه که تیم در یک مقطع زمانی امیدوار بود بتواند به آن عمل کند، کاهش قابل توجهی یافته بود. می‌دانستیم که باید تجربه‌ای با کیفیت ارائه کنیم. مقیاس جاه‌طلبی‌های خود را در نظر بگیریم تا مطمئن شویم چیزی که عرضه می‌کنیم، انتظارات را برآورده کند.

البته این اولین باری نیست که می‌شنویم جاه‌طلبی‌های Halo Infinite در طول پروسه ساخت آن کاهش یافته است. گزارش‌ها قبلا بیان می‌کردند که استودیو سازنده در ابتدا روی یک جهان باز بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر برنامه‌ریزی کرده بود که مشابه The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود، اما محقق نشد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – ترفندها و نکات کاربردیبه سوی بی‌نهایت و فراتر از آن!
راهنمای بازی Halo Infinite – ترفندها و نکات کاربردی


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا