رمز ارز

منتظر افزایش قیمت پولکادات باشیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد پولکادات به دلیل شکل‌گیری الگوی کلاسیک صعودی در نمودار روزانه خود، آماده است تا روند بهبود قیمت خود را ادامه دهد.

پولکادات الگوی “لیوان و دسته” را شکل می‌دهد

به گزارش سایت کوین تلگراف، قابل ذکر است که این رمزارز ​​از اواسط ژوئن الگوی “فنجان و دسته” را تشکیل داده که با سقوط قیمت و بهبود آن در یک مسیر گرد و U شکل تایید شده است و به دنبال آن، محدوده معاملاتی در سمت راست توسعه یافته است.DOT-cup-and-handle-setup-sees-higher-prices

الگوی فنجان و دسته معمولاً الگویی است که در طول یک روند صعودی شکل می‌گیرد. اما در موارد نادر، این الگوها در پایان یک روند نزولی ظاهر می‌شوند که منجر به برگشت قیمت به بالا می‌شوند. در نتیجه، احتمال ادامه بازیابی قیمت پولکادات بالا به نظر می‌رسد.

بنابراین، از منظر تکنیکال، پولکادات در ابتدا به یک شکست در بالای خط مقاومتی فنجان و دسته خود نزدیک به 8.50 دلار چشم دارد. بسته شدن قاطع کندل بالاتر از خط مقاومتی می‌تواند این رمزارز را تقریباً 12 دلار نسبت به سپتامبر و بیش از 50 درصد نسبت به قیمت آگوست افزایش دهد.

احتمال نزول قیمت پولکادات

با این حال، مسیر حرکت این رمزارز به سوی 12 دلار به دلیل وجود سطوح مقاومتی کلیدی در اواسط راه، با خطر مواجه است.

به عنوان مثال، توکن پولکادات می‌تواند به میانگین متحرک 100 روزه خود (SMA 100) نزدیک به 9.50 دلار برسد و به 8.50 دلار بازگردد. این چشم‌انداز، نشانه‌هایی را از عقب‌نشینی قیمت پولکادات در 31 جولای از همان مقاومتی که با علامت دایره در شکل زیر برجسته شده است، دریافت می‌کند.DOT-cup-and-handle-setup-sees-higher-prices

در همین حال، شکست کندل به سمت پایین الگوی فعلی سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد. در نتیجه، پولکادات ممکن است تا قیمت 6.25 دلار، که از 13 ژوئن تا کنون به عنوان حمایت عمل می‌کند، اصلاح شود. به عبارت دیگر، این رمزارز تا سپتامبر حداکثر می‌تواند نزدیک به 20 درصد از قیمت 2 آگوست کاهش یابد.

معیارهای درون شبکه پولکادات نشان از ثبات قیمت دارند

همراه با وضعیت کلی بازار، پولکادات کاهش شدیدی را در ارزش خود تجربه کرد که عمدتاً به دلیل تلاطم‌های کلان اقتصادی بود. تا 2 آگوست، ارزش خالص پروژه 7.92 میلیارد دلار بود که در مقابل رکورد 55.51 میلیارد دلاری آن در نوامبر 2021 قرار داشت.

فعالیت پایدار شبکه بر تقاضای مداوم برای توکن‌های آن تأکید می‌کند. با این وجود، قیمت آن به میزان قابل‌توجهی از رکوردهای قبلی دور مانده است. به این معنی که این رمزارز باید برای جذب پروژه‌های جدید برای شبکه مجهز به پاراچین خود تلاش بیشتری انجام دهد.

راه‌اندازی و شروع به کار XCM

نیکلاس گارسیا، تحلیلگر Messari می‌گوید که پولکادات می‌تواند با XCM خود مورد پذیرش بیشتری قرار گیرد. این ابزار که به تازگی راه‌اندازی شده، به پاراچین‌ها اجازه می‌دهد تا پیام‌ها را به یکدیگر منتقل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا