رمز ارز

هدف ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، ۳ آوریل، لوگوی رسمی توییتر، محبوب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی جهان، به طور ناگهانی به دوج کوین تغییر پیدا کرد. به گزارش رمزارز نیوز، تنها دو روز قبل از آن، مدیرعامل توییتر، از یک قاضی آمریکایی برای رد شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران مبنی بر اتهام اجرای یک طرح هرمی برای ترویج دوج کوین درخواست داده بود. در این شکایت، سرمایه‌گذاران ادعا کرده‌اند که ماسک قیمت DOGE را از طریق یک طرح پانزی افزایش داده است.
در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال از حرکت ناگهانی توییتر مبهوت و شگفت‌زده شده، ماسک تصویری از توییت‌های قدیمی خود را منتشر کرده که با رئیس WSB، یک معامله‌گر مشهور سهام، صحبت می‌کرد. زمان این مکالمه به قبل از خرید توییتر توسط ماسک برمی‌گردد، جایی که او در مورد لزوم یک پلتفرم میکروبلاگینگ جدید که بتواند با توییتر رقابت کند، صحبت می‌کرد. در پاسخ، رئیس WSB گفته بود که «توییتر را بخر و بعدا لوگوی پرنده آن را با دوج عوض کن.» پس از اقدام روز گذشته، ماسک توییت قدیمی خود را با عبارت «همانطور که قول داده شده بود» منتشر کرد.
هدف ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین چه بود؟در این میان، گروه دیگری از کاربران بر این باورند که این اقدام یکی از تلاش‌های ماسک برای شوخی احمقانه آوریل بوده است – البته با تاخیر. با این حال، تعداد کمی نیز معتقدند که این یک حرکت بسیار خوب و هوشمندانه توسط غول فناوری است، با توجه به اینکه توییتر در روز یکم آوریل مملو از جوک‌ها و شوخی‌های مختلف بود. گمان می‌رود که ماسک عمدا این شوخی را دیر اجرا کرده تا میلیون‌ها کاربر توییتر را غافلگیر کند.
در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با یک رشد ۲۷ درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده ۰٫۰۹۹ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، ارزش بازار دوج کوین نیز به ۱۳٫۸ میلیارد دلار رسیده و باعث شده که این میم کوین به جایگاه هفتم بازار صعود کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا