رمز ارز

استعفا از مدیرعاملی به خاطر بیت کوین!

زمان مطالعه: دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، ماکسیمالیست بیت کوین (BTC) اعلام کرده که از سمت مدیرعاملی شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که آن را در سال ۱۹۸۹ تاسیس کرده بود، کناره‌گیری خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، سیلور قرار است از این پس در نقش مدیر اجرایی، بر روی استراتژی «خرید و نگهداری بیت کوین و ابتکارات مربوط به حمایت از این ارز دیجیتال» این شرکت تمرکز کند. سمت مدیرعاملی مایکرواستراتژی نیز به فونگ لی (Phong Le)، مدیر ارشد مالی این شرکت، می‌رسد. انتظار می‌رود که این تغییرات از تاریخ ۸ آگوست اعمال شوند.
در همین راستا، سیلور می‌گوید:

من معتقدم که تقسیم نقش‌های رئیس اجرایی و مدیرعاملی، ما را قادر می‌سازد تا دو استراتژی شرکتی خود یعنی خرید و نگهداری بیت ‌کوین و رشد کسب‌وکار نرم‌افزار تحلیلی سازمانی خود را بهتر دنبال کنیم.

طبق گزارش‌ها، شرکت مایکرواستراتژی تا ۳۰ ژوئن، بیش از ۱۲۹،۶۹۹ بیت کوین – به ارزش تقریباً ۲ میلیارد دلار پس از در نظر گرفتن کاهش ارزش انباشته شرکت – در اختیار داشت.
در بحبوحه رکود بازار در ماه ژوئن، که در آن قیمت بیت کوین به زیر ۱۸ هزار دلار سقوط کرد، سیلور گفت که شرکتش همچنان به هولد کردن بیت کوین ادامه خواهد داد و افزود که این شرکت برای نوسانات آماده شده و ترازنامه خود را بر اساس آن ساختار داده است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا