بازی

فیلم Batgirl توسط برادران وارنر کنسل شد

فیلم Batgirl توسط برادران وارنر کنسل شد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد فیلم Batgirl (بت‌گرل) که قرار بود شخصیت باربارا گوردون دی‌سی را به تصویر بکشد، توسط برادران وارنر کنسل شده و طبق تایید ورایتی این فیلم روی هیچ پلتفرمی (نه در سینماها و نه سرویس HBO Max) نمایش داده نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

در این پروژه لسلی گریس به عنوان شخصیت اصلی باربارا گوردون یا همان بت‌گرل حضور داشت و مایکل کیتون قرار بود نقش بتمن را ایفا کند. همچنین عادل العربی به همراه بلال فلاح (سازندگان Ms. Marvel) کارگردانی آن را برعهده داشتند. در سال ۲۰۲۱ اعلام شده بود که این فیلم قرار است در HBO Max پخش شود. اما ساز و کار جدید برادران وارنر دیسکاوری، اولویت‌های این شرکت را به فیلم‌های مخصوصی که در سینما اکران می‌شوند معطوف کرده و بت‌گرل را بدون هیچ برنامه‌‌ریزی مناسبی رها کرده است.

همچنین انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt که دنباله‌ای برای عنوان اصلی !Scoob محسوب می‌شد توسط استودیو کنار گذاشته شده است. تصاویری از این عنوان اقتباسی انیمیشن سری «اسکوبی دو» در دسامبر ۲۰۲۱ نمایش داده شد و منابع نشان می‌دهند که هزینه تولید این فیلم برای برادران وارنر ۴۰ میلیون دلار آب خورده است.

دست اندرکاران استودیو اصرار دارند که تصمیم برای حذف «Batgirl» به دلیل کیفیت فیلم یا تعهد فیلمسازان نبود، بلکه به دلیل تمایل استودیو به این بود که پروژه‌های دی‌سی در مقیاسی پرفروش باشند. بودجه Batgirl برای نمایش خانگی در HBO Max در نظر گرفته شده بود، نه برای اکران بزرگ جهانی در سینماها. بودجه اولیه تولید ۷۵ میلیون دلاری برای این پروژه، که فیلمبرداری اصلی آن در اوایل امسال به پایان رسید و در مرحله پس از تولید بود، به ۹۰ میلیون دلار رسید که بخشی از آن به دلیل تاخیرها و پروتکل های مرتبط با کووید است.

این تصمیم در نوع خود شوکه‌کننده است، زیرا استودیوها هرگز تولیدات را به طور کامل کنار نمی گذارند و ترجیح می‌دهند حداقل مقداری از سرمایه صرف شده را دریافت کنند. این شرایط در حالی است که برادران وارنر پس از حاشیه‌های فراوان ازرا میلر، بازیگر فیلم فلش، هنوز در حال مبارزه برای این پروژه است. چراکه بودجه مشخصی به آن اختصاص داده شده و برای اکران در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شدآماده ماجراجویی‌های بیش‌تر
۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شد


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا