عمومی

این نرم‌افزار موبایلی نشان می‌دهد که کدام نواحی خانه را جارو نکشیده‌اید

این نرم‌افزار موبایلی نشان می‌دهد که کدام نواحی خانه را جارو نکشیده‌اید

دایسون از اپلیکیشن جدیدی به نام CleanTrace رونمایی کرده که از فناوری واقعیت افزوده‌ی گوشی هوشمند شما برای رنگ‌آمیزی مجازی مناطقی که جارو کشیده‌اید استفاده می‌کند تا ببینید آیا جایی را از قلم انداخته‌اید یا خیر.

اپلیکیشن CleanTrace از حسگر LiDAR در آیفون ۱۲ پرو یا آیفون ۱۲ پرو مکس و مدل‌های جدیدتر گوشی آیفون استفاده می‌کند و نیازمند اتصال گوشی به جاروبرقی است.

درحال‌حاضر، جاروبرقی پرچم‌دار Gen5detect تنها محصول دایسون محسوب می‌شود که از گیره‌ی اتصال گوشی پشتیبانی می‌کند. گیره به‌صورت جداگانه نیز فروخته خواهد شد، اما فعلاً قیمت آن را نمی‌دانیم.

دایسون تصمیم دارد در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد و تیر ۱۴۰۳) قابلیت واقعیت افزوده را در قالب به‌روزرسانی رایگان به اپلیکیشن موبایلی خود اضافه کند.

دایسون، درمورد دلیل توسعه‌ی CleanTrace اعلام کرد: «مصرف‌کنندگان در تمیزکردن خانه، بی‌نظم و ناکارآمد هستند و اغلب یک ناحیه را چندین بار جارو می‌کشند و نقاط دیگر را کاملاً رها می‌کنند.» این ادعا بر اساس داده‌هایی است که محصولات دایسون در طول سال‌ها درباره‌ی الگوهای تمیزکاری و استفاده‌ی کاربران جمع‌آوری کرده‌اند.

جاروبرقی Gen5detect دایسون ویژگی‌هایی برای آشکارسازی گرد و غبار دارد، ازجمله چراغ سبز جلو که برای دیدن بهتر آلودگی‌ها تعبیه شده است. اتصال CleanTrace قرار است لایه‌ی دیگری از اطمینان‌ خاطر را به‌ارمغان بیاورد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا