بازی

Mortal Kombat 12 در رویداد EVO 2022 معرفی نخواهد شد

Mortal Kombat 12 در رویداد EVO 2022 معرفی نخواهد شد

اد بون اعلام کرد که Mortal Kombat 12 بازی بعدی این سری محبوب مبارزه‌ای در رویداد آتی EVO 2022 معرفی نخواهد شد. او در پاسخ به توییت خبری IGN که اکنون پاک شده، اعلام کرد خبری از مورتال کامبت جدید نخواهد بود.

در مقاله خبری IGN اشاره شده بود که توسعه‌دهندگان Street Fighter، Mortal Kombat، Tekken و Guilty Gear همگی قرار است در طول رویداد EVO 2022 اعلامیه‌هایی داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم

در پاسخ به IGN، اد بون گفت:

… به جز مورتال کامبت. شرمنده.

زمان آن رسیده که Street Fighter و دیگر بازی‌های بزرگ مبارزه‌ای در معرض نور خورشید قرار بگیرند!

سونی به تازگی اعلام کرد که یک برنامه لایو استریم جدید در کنار Evolution Championship این هفته برگزار می‌شود و این نمایش حاوی اطلاعیه‌های ویژه‌ای خواهد بود. EVO 2022 که بیستمین سالگرد این رویداد است، از روز ۵ تا ۷ آگوست (۱۴ تا ۱۶ مرداد) در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود.

در طول یک سال اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی حول بازی بعدی مورتال کامبت وجود داشته است. آینده این فرنچایز که از زمان Mortal Kombat 11 در سال ۲۰۱۹ نسخه جدیدی نداشته است، در طول ادغام دو کمپانی Time Warner و Discovery Media در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

مرداد ماه سال گذشته، جف گراب خبرنگار معروف، ادعا کرد که NetherRealm در حال کار روی Mortal Kombat 12 است و این استودیو به دلیل نامشخص بودن آینده مجموعه Injustice با شرکت WB Games، ساخت مورتال کامبت را به سری ابرقهرمانی دی‌سی ترجیح می‌دهد.

اوایل بهمن ماه سال گذشته نیز جاناتان اندرسون، تهیه کننده استودیو NetherRealm، تصویری منتشر کرد که به بازی Mortal Kombat 12 اشاره داشت. این تصویر میز کار او را نشان می‌داد که شامل آیتم‌های یادگاری از مجموعه مورتال کامبت میشد. با این وجود طرفداران توانستند از گوشه پایینی مانیتور او، عبارت MK12_Mast… را پیدا کنند.

Mortal Kombat

ماه گذشته نیز اندرو بوون، بازیگر نقش جانی کیج در Mortal Kombat X و Mortal Kombat 11، ویدیویی از حضور خود در استودیوی برادران وارنر توییت کرد که در ادامه پاک شد. در پس‌زمینه ویدیو، موزیکی پخش می‌شد که به طرز مشکوکی شبیه تم آغازین مورتال کامبت ۲ بود.

باید منتظر آینده ماند و دید چه زمانی اد بون و وارنر قصد رونمایی از بازی جدید سری مورتال کامبت را دارند.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا