بازی

تاریخ عرضه قسمت‌های سوم و چهارم Persona مشخص شد

تاریخ عرضه قسمت‌های سوم و چهارم Persona مشخص شد

شرکت Atlus به تازگی اعلام کرد که بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden برای کنسول‌های ایکس باکس (و سرویس گیم پس)، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پی‌سی در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۹ دی) منتشر خواهند شد.

در خرداد ماه اعلام شد طرفداران این سری بازی‌ها که فرصت تجربه آن‌ها در کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ را پیدا نکرده بودند، امسال می‌توانند به خواسته خود برسند. این پروسه با انتشار Persona 5 Royal در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) روی پلتفرم‌ها آغاز خواهد شد و سپس با قسمت‌های سوم و چهارم ادامه پیدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفتدریفت و تکنیک
بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفت

Persona 5 اولین بار در سال ۲۰۱۶ پس از یک چرخه توسعه طولانی در ژاپن منتشر شد و یک سال پس از آن، در کشورهای غربی عرضه شد. قبل از آن، Persona 4 در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود و بدین ترتیب، زمان پروسه ساخت طولانی بین دنباله‌های اصلی سری را تعیین کرد.

Persona 5 Royal Remastered شامل بیش از ۴۰ بسته الحاقی است که تاکنون برای بازی منتشر شده‌اند. در حالی که اکثر این موارد صرفاً شامل لباس می‌شوند، مانند لباس پوشیدن شخصیت‌های Persona 5 به عنوان کاراکترهای مختلف از سری پرسونا، تعدادی از بسته‌های الحاقی مانند Persona Raoul، مواردی اساسی‌تر و قابل توجه‌تر هستند.

Persona

جالب اینجاست که نسخه Persona 3 Portable به کنسول‌های جدید می‌آید نه نسخه Fes. برای کسانی که آشنا نیستند، نسخه قابل حمل پرسونا ۳ دارای یک قهرمان زن جایگزین بود، در حالی که نسخه Fes شامل یک بخش پایانی کاملا جدید بود که مدتی پس از وقایع بازی اصلی شروع شد.

پس از اینکه کارگردان بازی کاتسورا هاشینو مسئولیت این فرنچایز را در اتلوس بر عهده گرفت، این سه بازی پرسونا به طور سنتی به‌عنوان بازی‌های «مدرن» سری شناخته می‌شوند. در حال حاضر خبری از عرضه دو قسمت ابتدایی سری نیست و طرفداران باید چشم انتظار آینده باشند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا