بازی

نخستین تصاویر سریال ترسناک The Midnight Club منتشر شد

نخستین تصاویر سریال ترسناک The Midnight Club منتشر شد

نتفلیکس در میان خیل عظیم فیلم‌ها و سریال‌هایش، اخیرا اولین تصاویر از سریال ترسناک The Midnight Club (باشگاه نیمه‌شب) به کارگردانی مایک فلنگن را منتشر کرده و در کنار آن تاریخ انتشار فصل اول را نیز اعلام کرده است. این فیلم معمایی ترسناک بر اساس کتابی به همین نام نوشته کریستوفر پایک ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه

این سریال داستان ۷ جوان را روایت می‌کند که بیماری‌های لاعلاج دارند و کنار هم در یک آسایشگاه زندگی می‌کنند. آن‌ها هر نیمه‌شب دور هم جمع می‌شوند و داستان‌های ترسناک تعریف می‌کنند. همچنین یک قرار میان آن‌ها وجود دارد؛ هرکس اول از همه در گروه بمیرد، باید سعی کند از آن دنیا با اعضای دیگر گروه ارتباط برقرار نماید.

مایک فلنگن پیش از این سریال‌های ترسناک دیگری نظیر The Haunting of Hill House، The Haunting of Bly Manor و Midnight Mass را برای نتفلیکس ساخته بود. هدر لنگن‌کمپ، افسانه ژانر ترسناک که سابقه حضور در A Nightmare on Elm Street را دارد، در نقش دکتر آسایشگاه ظاهر شده. بقیه بازیگران سریال هم شامل زک گیلفورد، لارسن تامپسون، پاتریشیا دریک سامانتا سلویان، آنارا کیمون و پاتریشیا دریک می‌شود.

دو اپیزود اول توسط فلنگن کارگردانی می‌شود و مابقی قسمت‌ها با همکاری مورگان بگز، ویت نگوین و اکسل کارولین ساخته خواهد شد. گفته می‌شود تمام ۱۰ قسمت فصل اول سریال The Midnight Club قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۱) از نتفلیکس منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا