بازی

با این ترفندهای اینستاگرام 10k فالوور بگیر

با این ترفندهای اینستاگرام 10k فالوور بگیر

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تابه‌حال به صفحاتی که تعداد فالوور بالا دارند، توجه کرده‌اید؟ از درآمد حدودی این صفحات اطلاع دارید؟ به درآمد رسیدن از اینستاگرام ساده است، اگر ترفندهای آن را بلد باشید. به دست آوردن 10 هزار فالوور ابتدایی شاید به‌ظاهر کمی سخت باشد اما اطلاع از قوانین اینستاگرام به شما کمک می‌کند که هوشمندانه عمل کنید. با این قوانین آشنایی ندارید؟ خوب پس ادامه مطالب برای خود شماست.

قوانین اینستاگرام چه چیزهایی هستند؟

این روزها فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام سروصداهای زیادی را برپا کرده است. عده‌ای میگویند که فروش در این پلتفرم و بلاگری در آن ساده است. عده‌ای هم عقیده دارند که اگر ساده است، چرا خودت دست‌به‌کار نمی‌شوی؟! اگر شما هم به‌تازگی می‌خواهید فعالیت حرف‌های در این شبکه را شروع کنید، باید ابتدا قوانین بازی در دنیای پرجنب‌وجوش اینستاگرام را بدانید.

  • خلاق باشید، کپی ممنوع

خلاقیت یکی از مهم‌ترین عناصر برای موفقیت به‌حساب می‌آید. کافی ست عنصر خلاقیت را با پشتکار و مهارت ترکیب کنید، آن‌وقت به عصاره دل‌نشین موفقیت دست پیدا می‌کنید. به دنبال ارائه محتوای خودتان باشید. محتوای کپی شده، توهین به خودتان و شعور مخاطب است. در حال حاضر هم شخص ابتدایی که محتوا را خلق کرده، می‌تواند محتوای کپی شما را ریپورت کند.

  • مرتب فعالیت کنید

مرتب فعالیت کردن، همان عنصر دوم از ترکیب موفقیت، یعنی پشتکار است. شما باید روزانه پست و استوری بگذارید. با این کار به اینستاگرام نشان می‌دهید که ببین من در کارم ثابت قدم هستم. اینستاگرام هم در جواب می‌گوید حله داداش ادامه بده که کارت درسته!

  • به مخاطب اهمیت بدهید

مخاطب‌های شما چه کسانی ‌اند؟ آن‌ها دنبال چه چیزهایی هستند؟ شما چه چیزی به آن‌ها تحویل می‌دهید؟ به یاد داشته باشید که مخاطبتان برای شما ارزش قائل شده و پیج شما را دنبال می‌کند. در مقابل شما هم باید برای او ارزش قائل شوید و محتوایی که می‌خواهد (می‌پسندد) را در اختیارش قرار دهید.

تولید محتوا در اینستاگرام

در مطالب بالا گفتیم که اصلاً قوانین اینستاگرام چه چیزهایی هستند. البته این قوانین بیشتر از این چیزهاست، ما اصلی‌ترین و مهم‌ترین را گفتیم. حالا شما تصمیم گرفته‌اید که در اینستاگرام صفحه‌ای داشته باشید و تولید محتوا در اینستاگرام را شروع کنید. این کار را باید به ترتیب انجام دهید.

  • طبق علاقه و مهارتی که دارید، حوزه فعالیتتان را مشخص کنید.

حوزه فعالیتتان باید چیزی باشد که در آن حرفی برای گفتن دارید. شما باید در این حوزه تولید محتوا کنید، یعنی باید اطلاعات درست داشته باشید. علاقه هم باعث می‌شود که از کار خسته نشوید و با انرژی ادامه بدهید.

  • برنامه‌ریزی کنید.

اساس تمام کارها برنامه‌ریزی است. استراتژی محتوای پیج را مشخص کنید. عناوین پست‌ها را به ترتیب بنویسید. موضوعات استوری‌ها را هم مشخص کنید.

  • آموزش ببینید

این روزها علم و تکنولوژی با سرعت غیرقابل‌باوری رشد می‌کنند. برای اینکه از غافله عقب نمانید، لازم است که به‌صورت مستمر آموزش ببینید.

  • آموزش‌ها را عملی کنید

از قدیم گفتند که عالم به عمل به چه ماند؟ به زنبور بی عسل. آموزش دیدن به‌تنهایی هیچ کمکی به شما نمی‌کند. وقت آن رسیده که این آموزش‌ها را عملی کنید.

  • صبر و پشتکار داشته باشید

انتظار نداشته باشید که سریعاً به نتیجه دلخواه برسید. صبر و پشتکار داشته باشید.

آموزش اینستاگرام

آموزش دیدن باعث می‌شود که دید بهتری نسبت به فعالیتتان داشته باشید. افراد زیادی را می‌بینیم که ابتدا صفحه خودشان را رشد می‌دهند و بعد هم ترفندهای خودشان را به شما آموزش می‌دهند. پیشنهاد می‌دهیم که برای آموزش دیدن از منابع معتبر استفاده کنید.

یک منبع معتبر به شما اطمینان می‌دهد که اطلاعات درستی را در اختیارتان گذاشته است. در بعضی از موارد می‌بینیم که شخص به تمام آموزش‌ها عمل می‌کند اما نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. اینجاست که منبع معتبر دستی به شانه شما میزند و می‌گوید بله باباجان، فرق من و بقیه دقیقاً همین‌جاست.

حالا این منبع معتبر را از کجا بشناسیم؟ جواب ساده است، ببینید چه چیزی به شما می‌گوید، چه سابقه‌ای دارد و نمونه کارهایش را بررسی کنید. راستی به یاد داشته باشید که اگر هر کسی قول‌های عجیب‌وغریبی به شما داد، کمی به حرف‌هایش شک کنید.

مثلاً همه میدانیم که رشد در اینستاگرام به زمان نیاز دارد. اگر در آموزشی دیدید که مثلاً با این ترفندها یک ماهه 10 هزار فالوور بگیر، از من می‌شنوی دستی برایش تکان بده و بگو خودت این فالوورها را بگیر و خداحافظ! این ترفندهای بازاریابی برای این است که شما دوره‌ها را بخرید وگرنه هیچ ارزش دیگری ندارند.

آموزش رایگان ببین، سفارش بده، رشد کن

حالا بین این همه دوره‌ای که با ترفندهای مختلفی به فکر پول گرفتن از شما هستند، سایتی پیدا شده که به‌صورت رایگان اطلاعات به‌روز و قوانین اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد. بله، تعجب نکنید، گفتیم آموزش‌ها رایگان هستند. راستی این سایت یکی از همان منابع معتبری است که با خیال راحت می‌توانید به آن اعتماد کنید.

اگر به دنبال یادگیری تولید محتوا در اینستاگرام هستید، اطلاعات این سایت به شما کمک زیادی می‌کند. کم‌کم نزدیک بود اسمش را فراموش کنم، الوکانتنت همان سایتی است که گفتم. آموزش اینستاگرام در الوکانتنت حساب شده‌ است.

یعنی شما از همان ابتدا به‌صورت اصولی یاد می‌گیرید که باید چه کارهایی انجام دهید. اگر فکر می‌کنید زمان کافی برای تولید محتوا ندارید، می‌توانید با خیال آسوده کارهای تولید محتوای خودتان را به این سایت بسپارید.

این پلتفرم تولید محتوا از سال 97 تا به حل مشغول به کار است. تیم حرف‌های الوکانتنت شامل نویسنده‌های خوش‌ذوق و گرافیست‌های خلاق است. بودن این تیم در کنار شما خیالتان را بابت کیفیت محتوای نهایی، آسوده می‌کند.

این را هم بگوییم که شما حرف‌های مرا بدون سند و مدرک قبول نکنید، به صفحه خدمات اینستاگرام الوکانتنت همین الآن سری بزنید، نمونه کارها را بررسی کنید، کمی مطالب آموزشی آن را بخوانید. بعد از چند ساعت خودتان به حرف‌های من می‌رسید و آن‌ها را تکرار می‌کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا