بازی

تریلر جدیدی از سریال Andor منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از سریال Andor منتشر شد [تماشا کنید]

دیزنی تریلر جدیدی از سریال Andor، پروژه بزرگ بعدی دنیای جنگ ستارگان به اشتراک گذاشت. همچنین طبق این ویدیو، سریال نزدیک به یک ماه دیرتر پخش خواهد شد.

سریال Andor قبلا قرار بود در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) پخش شود، اما همانطور که ویدیو جدید اعلام می‌کند، اولین بار در ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، سه قسمت از آن پخش خواهد شد. تریلر سریال اسپین آف جدید Star Wars را در ادامه می‌توانید از آپارات lastech مشاهده کنید:

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید

Andor در واقع اسپین‌آف فیلم Rogue One: A Star Wars Story محسوب می‌شود و وقایع ۵ سال پیش از آن را نشان می‌دهد. نکته جالب اینکه خود Rogue One هم پیش‌درآمد اولین فیلم جنگ ستارگان است که سال ۱۹۷۷ اکران شده بود.

در این سریال «دیه‌گو لونا» بار دیگر نقش «کاسیان اندور» را ایفا می‌کند و در تریلر شاهد بازگشت «فارست ویتاکر» برای نقش Saw Gerrera هستیم.

سریال Andor

این تریلر در حالی منتشر شده که در چند سال گذشته سریال‌های بسیار زیادی از دنیای جنگ ستارگان در دیزنی پلاس نمایش داده شده. نمایش Obi-Wan Kenobi به تازگی و در ماه ژوئن به پایان رسید و همچنین سریال‌هایی مانند Ahsoka و فصل سوم سریال مندلورین نیز در دست ساخت هستند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا