بازی

جف کیلی: منتظر سورپرایزهای جالب در گیمزکام باشید

جف کیلی: منتظر سورپرایزهای جالب در گیمزکام باشید

جف کیلی به تازگی در رابطه با برنامه شب افتتاحیه گیمزکام امسال یا همان Opening Night Live 2022 گفته و مدعی شد که این رویداد دارای چند مورد غافلگیری جالب و چیزهایی است که مردم انتظارش را نخواهند داشت.

Opening Night Live پیش‌نمایش همیشگی تهیه‌کننده گیم آواردز برای نمایشگاه گیمزکام آلمان است که قرار است برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به عنوان یک رویداد حضوری در شهر کلن این کشور برگزار شود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

انجمن صنعت بازی‌های آلمان قبلاً اعلام کرده بود که این رویداد در روز چهارشنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور) با نمایش بیش از ۳۰ بازی و به مدت ۲ ساعت آغاز خواهد شد. امسال برای اولین بار، یک مجری از آلمان به کیلی ملحق خواهد شد و ناتاشا بکر از GameStar نیز روی صحنه همراه او اجرا خواهد داشت.

این خبرنگار و مجری در جریان جلسه توییتر اسپیس در روز پنج‌شنبه گفت که طرفداران می‌توانند انتظار «تعداد نسبتاً زیادی بازی جدید» را به عنوان بخشی از برنامه شب افتتاحیه داشته باشند که به صورت زنده از آلمان برگزار می‌شود. کیلی گفت:

برنامه‌ای بزرگ برگزار می‌شود که در آن بیش از ۲۰ بازی روی صحنه نمایش داده خواهد شد. چند مهمان بسیار جالب داریم که به آلمان می‌آیند تا روی صحنه به ما بپیوندند و بازی‌ها و محتوای جدید را معرفی کنند.

گیمزکام

کیلی همچنین فاش کرد بازی‌های خاصی که برای نمایش در Summer Game Fest آماده نشده بودند، در نمایشگاه آلمان نمایش داده می‌شوند.

ترکیبی از بازی‌هایی که قبلاً معرفی شده‌اند و تعداد زیادی بازی جدید که به تازگی معرفی می‌شوند را خواهیم داشت. ما هنوز لاین‌آپ شرکت‌هایی که حضور دارند را اعلام نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنم سورپرایزهای جالبی داریم و چیزهایی که فکر می‌کنم مردم انتظار حضورشان در آنجا را نخواهند داشت…

بازی‌های زیادی وجود دارد. ۲ ساعت برنامه خواهیم داشت. چیزهایی از جمله کلیپ‌های گیم‌پلی، تریلرها و اطلاعیه‌های جدید را به شما نشان خواهیم داد. چیزهای زیادی درباره بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن منتشر می‌شود را خواهید دید.

جف کیلی و سگا اعلام کرده‌اند که اخبار و نمای جدیدی از Sonic Frontiers در شب افتتاحیه گیمزکام در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. کیلی همچنین تایید کرده که اولین ویدئوی گیم‌پلی بازی Goat Simulator 3 نمایش داده خواهد شد.

افتتاحیه ساعت ۲۲ چهارشنبه دوم شهریور با نیم ساعت پیش‌نمایش آغاز می‌شود و پس از آن رویداد اصلی برگزار می‌شود که به مدت دو ساعت ادامه خواهد داشت. Gamescom 2022 از دوم تا ششم شهریور ماه به صورت حضوری در محل نمایشگاه شهر کلن و همچنین به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا