رمز ارز

بیبی دوج هم به جمع صرافی‌های غیرمتمرکز پیوست!

زمان مطالعه: دقیقه

ساعاتی پیش، تیم توسعه‌دهنده میم کوین محبوب بیبی دوج (baby doge) با انتشار توییتی از راه‌اندازی شبکه آزمایشی پروتکل مبادلاتی این پروژه، یعنی بیبی دوج سواپ (BabyDogeSwap)، خبر داد.
همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، تیم بیبی دوج ادعا می‌کند که بیبی دوج سواپ اولین صرافی است که امکان سواپ و مبادله توکن‌ها با کارمزد صفر را فراهم می‌کند. این پروتکل همچنین شامل ویژگی‌هایی مانند فارمینگ و استیکینگ است.
بر اساس داده‌های ارائه‌شده در وبسایت بیبی دوج سواپ، این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ثبت نام، هر توکنی را در زنجیره هوشمند بایننس معامله کنند. همچنین، داده‌های ارائه‌شده حاکی از آن هستند که حجم معاملاتی بیبی دوج سواپ از زمان آغاز به کار آن در تاریخ ۱۶ آگوست، حدود ۸٫۶۳ میلیارد دلار بوده است. علاوه بر این، بیشترین معاملات انجام‌شده از طریق این صرافی، به ترتیب مربوط به تتر (USDT)، رپد بایننس کوین (WBNB)، بایننس یو اس دی (BUSD)، بیبی دوج کوین و اتریوم (ETH) بوده است.
در بالای صفحه وبسایت بیبی دوج سواپ، این تیم نسبت به حملات فیشینگ هشدار داده و به کاربران توصیه کرده تا از درست بودن URL وبسایت اطمینان حاصل کنند. همچنین، یک گزینه ارسال اشکال هم وجود دارد تا همه کاربران، بتوانند بازخوردهای خود را ارسال کرده و هر اشکالی را که شناسایی کردند، ارسال نمایند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا