بازی

اولین تریلر سریال انیمیشنی Cars on the Road منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر سریال انیمیشنی Cars on the Road منتشر شد [تماشا کنید]

امسال برای رویداد Disney+ Day، دیزنی و پیکسار سریال انیمیشنی Cars on the Road را پخش خواهند کرد که طرفداران سری فیلم‌های Cars را به دنیای رادیاتور اسپرینگز بازمی‌گرداند.

با آغاز رویداد در روز ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور)، هر ۹ قسمت این مجموعه برای تماشا از سرویس دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود. به‌ همین‌خاطر دیزنی اولین تریلر آن را منتشر کرده که نگاهی اجمالی به ماجراجویی‌های جدید ماشین‌های دوست‌داشتنی را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

در سریال Cars on the Road، شخصیت‌های اصلی سری فیلم‌ها، لایتنینگ مک‌کوئین (با صداپیشگی اوون ویلسون) و میتر قابل اعتماد و زنگ‌زده (Larry the Cable Guy) حضور دارند.

داستان این سریال زمانی آغاز می‌شود که میتر به ماشین‌های رادیاتور اسپرینگز اعلام می‌کند که او یک خواهر دارد و قصد دارد برای عروسی‌اش به آن سوی کشور برود. به همین‌خاطر مک‌کوئین همراه میتر می‌شود و سفر جاده‌ای حماسی آن‌ها آغاز می‌شود.

در این تریلر اطلاعات زیادی در مورد اینکه خواهر میتر کیست، یا اینکه چه افراد مشهوری مانند پل نیومن و مایکل کیتون از سه‌گانه فیلم‌های ماشین‌ها در این سریال حضور پیدا می‌کنند، داده نشد.

یکی از کارگردانان سریال، استیو پورسل، فاش کرد که از این سریال چه انتظاری باید داشت و اظهار داشت:

این سریال حول غوغا به پا کردن لایتنینگ مک‌کوئین و میتر در سراسر کشور است. مانند هر سفر جاده‌ای واقعی، هر روز یک ماجراجویی کوچک جدید با پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های غیرمنتظره همراه است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد

مارک سوندهایمر پس از ساخت Miss Fritter’s Racing Skoool، برای تهیه‌کنندگی به دنیای ماشین‌ها باز گشته است. تمامی قسمت‌های Cars on the Road توسط استیو پورسل، بابی پودستا (ماشین‌ها و شگفت‌انگیزان) و برایان فی (دانشگاه هیولاها) کارگردانی شده است. جیک موناکو، آهنگساز Flora and Ulysses نیز کار ساخت موسیقی این سریال انیمیشنی را بر عهده داشته است.

Cars on the Road
پوستر رسمی سریال

رویداد Disney+ Day یک جشن سالانه است که ۱۷ شهریور آغاز می‌شود و در نهایت به برنامه عظیم D23: The Ultimate Fan Event در آناهایم، ​​کالیفرنیا منجر می‌شود که در طول سه روز (۱۸ تا ۲۱ شهریور) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود این رویداد بزرگ با حضور مهمانان و مجریان مشهور، اطلاعات جدیدی از مارول، جنگ ستارگان، پیکسار و موارد دیگر به طرفداران دیزنی نشان دهد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا