بازی

ارو ورس سال آینده با سریال The Flash به پایان می‌رسد

ارو ورس سال آینده با سریال The Flash به پایان می‌رسد

سریع‌ترین مرد دنیا سرانجام به آخر خط رسیده و باید متوقف شود، چرا که سریال The Flash در سال ۲۰۲۳ با پخش فصل نهم از شبکه CW به پایان راه می‌رسد.

CW اعلام کرد فصل آینده فلش که قرار است در بازه میان فصل شبکه (که معمولا از دی ماه آغاز می‌شود) پخش شود، آخرین فصل آن خواهد بود. The Flash که اولین اسپین‌آف سریال Arrow به حساب می‌رفت و رسما آن را به ارو ورس (The Arrowverse) تبدیل کرد، آخرین سریال این دنیای تلویزیونی است که هنوز پابرجاست.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

مانند بسیاری از آثار اقتباسی کمیک بوک‌ها، Arrowverse به طور فزاینده‌ای از یک مسیر داستانی نامشخص و بی در و پیکر رنج می‌بُرد. اما شاید این شکست اجتناب ناپذیر بود، چرا که تغییرات مدیریتی اخیر در The CW تمرکز را از ساخت آثار DC برداشته است.

در حال حاضر، این شبکه تنها سه سریال کمیک بوکی از دی‌سی دارد که هیچ کدام در ارو ورس نمی‌گذرند: Stargirl که در دنیایی متفاوت اتفاق می‌افتد، Superman & Lois که با وجود شباهت‌های فراوان به ارو ورس گفته شده در آن دنیا جریان ندارد و در نهایت سریال در دست ساخت Gotham Knights که سال آینده پخش خواهد شد.

The Flash

بنابراین، فصل پایانی ۱۳ قسمتی The Flash که نسبت به فصل‌های گذشته آن تعداد قسمت‌های کمتری دارد، به عنوان وداع با ارو ورس عمل خواهد کرد. ممکن است برخی از طرفداران این دنیای تلویزیونی اعتقاد داشته باشند که ارو ورس از برخی لحاظ تحسین‌برانگیزتر از دنیای سینمایی مارول بوده، چرا که ارو ورس مدت‌ها پیش حماسه مولتی‌ورس مخصوص به خود را آغاز کرد و MCU تازه به آن رسیده است.

باید در انتها اشاره کرد که سریال The Flash، همراه بسیاری از سریال‌های ارو ورس، برای پخش از سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا