کسب و کار

5 روش قطعی برای جلب توجه کاربران در اینستاگرام

—————- رپرتاژ آگهی —————–

آیا شما هم رویای داشتن پیجی پردرآمد در فضای اینستاگرام را در سر دارید؟دغدغه جذب مخاطب و جلب توجه کاربران واقعی این فضا را دارید؟با ما همراه باشید تا 5 روش  قطعی برای  جلب توجه کاربران اینستاگرامی به برندتان در فضای اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.با ما همراه باشید.

درچشم باشید!
یکی از مهم ترین ویژگی های اینستاگرام، امکان داشتن کسب و کار مستقل با هر سلیقه ای است. اینستاگرام را می توان غول رویاهای هر برندی در فضای مجازی دانست. با ورود برندهای مختلف به فضای مجازی به دلیل عدم وجود محدودیت های جغرافیایی و زمانی، رقابت شدیدی بین پیج های تجاری شکل گرفت.
اولین مرحله این رقابت، جذب حداکثری تعداد مخاطبان است؛ چرا که فالوورهای شما تاثیر بالایی در روند رشد پیج شما به طور مستقیم و غیرمستقیم خواهند داشت.
روزانه میلیون ها محتوا در این اقیانوس بزرگ منتشر می شود و برای  بقا در این شرایط باید توجه کاربران را به پیج خود جلب کنید.
در صورتی که در این کار با استراتژی  و برنامه ریزی عمل نکنید، به سرعت به قعر این اقیانوس محتوا هدایت می شوید.

چگونه توجه کاربران را به پیج خود جلب کنیم؟
با یک سرچ ساده می توانید به هزاران تکنیک و راهکار مختلف دسترسی پیدا کنید که برخی از آنها امتحان خود را پس داده و بر روی پیج های متقاضیان بسیار تاثیرگذار بوده اند.
برخی از این ترفندهای کاربردی عبارتند از:

1-اعداد را دستخوش تغییر کنید
اعداد مهم اینستاگرام درست مانند یک مثلث هستند که هریک بر روی  دیگری تاثیرگذار است.بسیاری از برندهای نوپا در ابتدای شروع فعالیت خود در بستر اینستاگرام با مشکلاتی مثل عدم اعتماد کاربران به برند و در نتیجه، نداشتن فروش  دست و پنجه نرم می کنند.
کاربران واقعی فضای اینستاگرام به جزئیاتی مثل تعداد فالوور دقت می کنند. این عدد در قسمت بیو اولین موردی است که چشم کاربران را به سمت خود میکشاند.
بالا بودن این عدد سبب می شود تا زمینه اعتماد کاربران به پیج ایجاد شده و آنها را به دیدن سایر محتواها و در نتیجه، دنبال کردن پیج  ترغیب می کند.پروسه جذب مخاطب اولیه، یک دوره زمانی نسبتا طولانی و طاقت فرسا است که به راحتی با خرید فالوور اینستاگرام می توان به آن سرعت بخشید.
برندهای قدیمی تر که با بازاریابی و همچنین مشتریان حیطه کاری خود آشنا هستند، برای طبیعی تر کردن روند خرید فالوور و پنهان کردن آن از دید کاربران تیزبین برای نگه داشتن اعتماد آنها از خرید های مکملی مثل خرید لایک اینستاگرام استفاده می کنند.
 

فالوور اینستاگرام

2-فعال باشید
برای  ماندن بر روی  سطح این اقیانوس باید به طور پیوسته به تولید محتوا و انتشار آن در اینستاگرام مشغول باشید.
این کار سبب می شود که برند شما در ذهن مخاطب ثبت شده و در نظر الگوریتم اینستاگرام پیجی فعال و پویا به نظر برسید.
برای  بالا بردن سطح فعالیت خود و کسب اعتماد بیشتر کاربران می توانید از ابزار کاربردی لایو استفاده کنید و کارگاه، فروشگاه یا محیطی که در آن به تولید محتوا می پردازید را به مخاطبان نشان دهید تا حس امنیت خاطر بیشتری داشته باشند. توجه داشته باشید که باید اعداد اینستاگرام شما در یک توازن قرار داشته باشند. اگر فالوورهایی را برای  برند خود خریداری کرده اید، موقع لایو از خرید بازدید لایو اینستاگرام استفاده کنید.
این کار باعث می شود تا کاربران تیزبینی که به جزئیات توجه می کنند، متوجه استراتژی های پیج شما نشوند.
 
3-حرفه ای باشید
بالا بودن تعداد کسب و کارها از طرفی برای  مشتریان زمینه تنوع خدمات و محصولات را ایجاد کرده است و از طرف دیگر برای  برندها، شرایط جلب توجه کاربران به برند و تولیدات آن را سخت تر کرده است.
شما باید نسبت به رقبای خود حرفه ای تر عمل کنید. داشتن بیوی کامل و درج اطلاعاتی مثل نام موسس، شماره تلفن معتبر و لینک وب سایت از جمله مواردی هستند که شما را یک برند باتجربه در چشم کاربران نشان می دهد.
حال تصور کنید با حرفه ای تر کردن پیج تجاری خود و عملکردی درست و اصولی می توانید توجه کاربران ایرانی این فضا را به برند خود جلب کنید. درست مانند یک سیب قرمز در میان سیب های کرم خورده می توانید پیج کاری خود را به مخاطب نشان دهید.
 
4- از ترفند قدیمی تبلیغات استفاده کنید
داشتن یک پیج حرفه ای، تولید محتوای مستمر و در عین حال رعایت تمامی موارد از قبیل بالا نگه داشتن اعداد سرنوشت ساز زمانی می تواند کشتی شما را به حرکت در بیاورد که با استفاده از ترفند تبلیغات طیف گسترده ای از کاربران فعال را با برند خود آشنا کرده باشید.
می توانید از میکرو اینفلوئنسرهای فعال در زمینه کاری خودتان شروع کرده و پس از بالا رفتن تعداد مخاطبان پیج در اینستاگرام به سراغ افراد حرفه ای تری برای  تبلیغات محصول یا خدمات خود بروید.
 

5- از هشـتگ ها استفاده کنید
یکی از ابزارهای تاثیرگذار برای ورود کاربران هدفمند و فعال به پیج، استفاده از هشتگ ها است. احتمالا شما با هشتگ ها از طریق توییتر آشنا هستید. این هشتگ ها برای  طبقه بندی پست های منتشر شده طبق موضوعات مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران هدفمند با جستجوی هشتگ مورد نظر خود به تمامی اطلاعات منتشر شده در این فضا به صورت یکجا دسترسی خواهند داشت.
بهتر است از هشتگ های مرتبط با موضوعات هر پست استفاده کنید. به راحتی با تحلیل و آنالیز پیج های رقیب می توانید به لیستی از هشتگ های پربازدید دسترسی پیدا کنید.
به طور خلاصه، اصولی ترین روش استفاده از هشتگ، درج 5 الی 10 هشتگ مرتبط در زیر هر محتوا است.

سخن پایانی
برای  موفقیت در تجارت الکترونیک باید بتوانید نظر کاربران را با هر روشی به برند خود در فضای اینستاگرام جلب کنید. در این مطلب تلاش کردیم تا 5 مورد از مهم ترین ترفندهای جلب توجه کاربران را به شما عزیزان آموزش دهیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا