بازی

اکتیویژن در سال ۲۰۲۳ محتوای پولی جدیدی از Call of Duty منتشر خواهد کرد

اکتیویژن در سال ۲۰۲۳ محتوای پولی جدیدی از Call of Duty منتشر خواهد کرد

اکتیویژن اعلام کرده که سری Call Of Duty در سال ۲۰۲۳ «محتوای پریمیوم جدیدی» دریافت خواهد کرد.

اکتیویژن در بیانیه‌ای در طول گزارش درآمد سه‌ ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اظهار داشت:

در سراسر اکوسیستم Call of Duty، تیم‌ها در موقعیت خوبی قرار دارند تا از این لانچ‌ها با عملیات زنده قابل توجه پشتیبانی کنند و در عین حال توسعه محتوای ممتاز (پولی) جدید را که برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن برنامه‌ریزی شده، ادامه دهند.

لازم به ذکر است که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ از اصطلاح «محتوای پریمیوم» برای اشاره به بازی‌های جدید پولی اشاره می‌کنند. اما باید منتظر آینده ماند و دید منظور دقیق اکتیویژن از این اصطلاح چه بوده است.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم

طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده بود، اکتیویژن قصد دارد برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته، از انتشار یک بازی اصلی Call of Duty در سال آینده صرف نظر کند. با این حال، این موضوع مانع از انتشار یک پروژه کوچک‌تر نمی‌شود.

Call of Duty

بیانیه جدید می‌تواند به ساخت بسته الحاقی پولی اشاره داشته باشد، چیزی که زمانی جزء اصلی این فرنچایز بود، اما در سال‌های اخیر کمتر عرضه شده است. یا شاید هم یک بازی اسپین‌آف، مانند بازی مستقل Call of Duty Zombies که از مدت‌ها پیش شایعه ساخت آن پیچیده بود.

بازی بعدی در سری اصلی که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، احتمالا یک بازی Black Ops خواهد بود. تصاویر این بازی، طبق گزارشات در اوایل سال جاری، از Warzone Mobile به دست آمده بود.

امروز خبری منتشر شد که تعداد کاربران فعال ماهانه شرکت اکتیویژن برای اولین بار در سه سال اخیر به زیر ۱۰۰ میلیون نفر کاهش یافته است. می‌توان انتظار داشت در طول سه ماهه چهارم که شرکت دو بازی جدید سری کال آو دیوتی را منتشر می‌کند، میزان مشارکت افزایش یابد.

اکتیویژن تاریخ انتشار Call of Duty Modern Warfare 2 را ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان) اعلام کرده است. Call of Duty: Warzone 2.0 همچنین به عنوان یک بازی گسترش‌دهنده دنیای مدرن وارفر اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲معرفی ۵ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا