رمز ارز

تراکنش‌های مشکوک شیبا در بازار! جریان از چه قرار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ردیاب تراکنش‌های رمزارزی Whale Alert گزارش داد که در 24 ساعت گذشته، یک کیف پول ناشناخته مقدار زیادی ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) را به آدرس ناشناس دیگری منتقل کرده است. به گزارش رمزارز نیوز، شیبا اینو از اوایل این هفته، شاهد افزایش شدید تراکنش‌های روزانه بوده است.
طبق گزارش‌ها، 40 میلیون دلار SHIB توسط نهنگ‌ها، پس از افزایش تراکنش‌های روزانه، جابجا شد. کیف پول فوق در مجموع 3,504,812,794,902 توکن شیبا را منتقل کرد که ارزش آن در زمان معامله 40,063,515 دلار ارزیابی شد.
یک روز قبل از آن نیز یک نهنگ 6 تریلیون شیبا را در سه تراکنش که توسط Whale Alert شناسایی شد، جابجا کرد. این تراکنش‌ها فقط چند دقیقه با یکدیگر فاصله داشتند و Whale Alert توضیحی برای آن نقل و انتقالات عظیم ارائه نکرد، بنابراین احتمالاً توزیع مجدد وجوه توسط صرافی‌ها یا یک نهنگ بوده است. در مورد معامله امروز SHIB هم همین احتمال وجود دارد.
در 1 آوریل، شیبا شاهد رکورد بالایی در تعداد تراکنش‌های روزانه بود و از این لحاظ، بالاترین سطح را از شروع سال 2023 داشت. در آن روز، کمی کمتر از 36,000 آدرس منحصربه‌فرد تراکنش انجام دادند.
در روزهای اخیر، پس از اینکه ایلان ماسک لوگوی توییتر را از پرنده آبی به DOGE تغییر داد، قیمت دوج کوین پامپ شد. در همین حال، دیوید گوخشتاین، اینفلوئنسر کریپتو که در میان جوامع میم کوین‌های SHIB، DOGE و FLOKI بسیار شناخته شده است، این امیدواری را ابراز کرد که شاید پس از این، Dogecoin واقعاً تبدیل به واحد پول توییتر شود. از آنجایی توییتر روزانه بیش از 400 میلیون کاربر دارد، حتی اگر 20 درصد آن‌ها شروع به استفاده از DOGE برای پرداخت در این پلتفرم کنند، تفاوت بزرگی برای جامعه کریپتو ایجاد خواهد شد.
به دنبال رشد دوج کوین، قیمت شیبا هم افزایش یافت. بر اساس داده‌های بازار، قیمت دومین میم کوین برتر بازار در یک هفته گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا