بازی

رینگ لایت مناسب تولید محتوا ویدیویی

رینگ لایت مناسب تولید محتوا ویدیویی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تولید محتوای ویدیویی مد نظر شماست ، باید بدونید چجوری با رینگ لایت نورپردازی کنید تا عالی به نظر برسید! ما قصد داریم نگاهی به تنظیمات و روش های نورپردازی با رینگ لایت داشته باشیم تا مطمئن شویم که فیلم ها همیشه بی نقص هستند – درست مثل شما!

اگر می خواهید بینندگان تحت تأثیر ویدیوهای نرم و صاف شما قرار بگیرند ، نورپردازی خوب برای ساخت ویدئو بی عیب و نقص و حرفه ای یکی از ضروریات است ، زوم لوک همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات خوب و مشاوره حرفه ای در انتخاب محصول مورد نیاز شما را یاری نماید. در ادامه همراه من باشید .

رینگ لایت دقیقاً چیه؟

چراغ های حلقه ای که به آن رینگ لایت می گویند ، نوری دایره ای شکل با دیافراگم بزرگ است که برای قرار گرفتن در مقابل سوژه طراحی شده است. آنها یک منبع نوری مداوم هستند که سایه ها را از بین می برند .

به کمک رینگ لایت می توانید فیلم های با کیفیت بالا ایجاد کنید. همچنین می توانید از قابلیت جابجایی و قابلیت انعطاف پذیری خوبی که یک رینگ برای ویدیو خوب فراهم می کند ، بهره ببرید.

شما عزیزان میتوانید هر نوع رینگ لایتی که نیاز داشتید از فروشگاه اینترنتی و حضوری زوم لوک تهیه کنید و برای سهولت در خریدتان از مشاوران زوم لوک کمک بگیرید.

بهترین رینگ لایت برای فیلمبرداری و عکاسی در سال ۲۰۲۱

رینگ لایت حرفه ای Ring Light FE 580 III یک رینگ لایت سبک وزن و قابل حمل است که برای فیلمبرداری و عکاسی عالی است. به راحتی می توانید شدت نور را از طریق دیمر قابل تنظیم آن تغییر دهید تا بتوانید بدون تغییر مکان منبع نور ، به مقدار مناسب نور دست پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی :

نور نرم و مداوم

دمای رنگ ۵۶۰۰  و ۳۳۰۰ کلوین

دارای صفحه نمایش در پشت رینگ لایت و ریموت کنترل

دارای ۴ جای نصب آینه ، هولدر موبایل و بال هد دوربین

بسیار سبک و قابل حمل

رینگ لایت حرفه ای Ring Light SY-3161 II LCD نور نرم و بدون سایه تولید می کند که به نوبه خود نور چشم را در چشم سوژه شما ایجاد می کند. با استفاده از این چراغ حلقه ای حرفه ای ، بدون استفاده از فیلتر پلاستیکی یا پارچه پخش کننده می توانید به نتایج با کیفیت استودیو برسید. برای تنظیم روشنایی بدون حرکت منبع نور می توانید از دکمه های کنترل رینگ نیز استفاده کنید. LCD Ring Light SY-3161 II  قابل نصب بر روی پایه چراغ رومیزی تاشو موجود بوده و با سایر پایه های سبک سازگار است.

نور می تواند هر سوژه ای را زیبا و باکیفیت جلوه دهد و نور های جلوی چشم را در چشم آنها تولید کند.

ویژگی های کلیدی :

نور نرم و مداوم

دمای رنگ ۵۶۰۰  و ۳۳۰۰ کلوین

دارای صفحه نمایش در پشت رینگ لایت و ریموت کنترل

دارای پورت USB  برای شارژ تلفن همراه

بسیار سبک و قابل حمل

 نور نرم و بدون سایه تولید می کند که به نوبه خود نور چشم را در چشم سوژه شما ایجاد می کند. با استفاده از این چراغ حلقه ای حرفه ای ، بدون استفاده از فیلتر پلاستیکی یا پارچه پخش کننده می توانید به نتایج با کیفیت استودیو برسید. برای تنظیم روشنایی بدون حرکت منبع نور می توانید از دکمه های کنترل رینگ نیز استفاده کنید. LCD Ring Light SY-3161 II  قابل نصب بر روی پایه چراغ رومیزی تاشو موجود بوده و با سایر پایه های سبک سازگار است.

نور می تواند هر سوژه ای را زیبا و باکیفیت جلوه دهد و نور های جلوی چشم را در چشم آنها تولید کند.

ویژگی های کلیدی :

نور نرم و مداوم

دمای رنگ ۵۶۰۰  و ۳۳۰۰ کلوین

دارای صفحه نمایش در پشت رینگ لایت و ریموت کنترل

دارای پورت USB  برای شارژ تلفن همراه

بسیار سبک و قابل حمل

رینگ لایت حرفه ای Ring Light LF 580 ll LCD یک رینگ لایت همه کاره است که برای فیلمبرداری ایده آل است. می توانید از آن به عنوان نور پرکننده محوری در محور و یا نورگیر مناسب در چشم سوژه خود استفاده کنید. برای عکسهای پر زرق و برق بسیار مناسب است زیرا نقایص پوست را صاف می کند و ظاهر رنگ کلی پوست شما را افزایش می دهد.

از آنجا که جلو پراکنده است ، گرفتن عکس از نزدیک با رینگ لایت بسیار راحت تر است. همچنین به لطف نمایشگر LCD بزرگ و کنترل از راه دور می توانید تنظیمات را به راحتی انجام دهید.

ویژگی های کلیدی :

نور نرم و مداوم

دمای رنگ ۳۲۰۰ تا ۵۵۰۰ کلوین

دارای صفحه نمایش در پشت رینگ لایت و ریموت کنترل

تمامی رینگ لایت های نام برده شده در بالا را میتوانید از زوم لوک سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید.

چگونه از رینگ لایت برای استودیو استفاده می کنید؟

رینگ لایت ها بر روی یک پایه قرار می گیرد و معمولاً مستقیماً در مقابل سوژه قرار می گیرد. سپس دوربین یا در فضای خالی درون حلقه قرار می گیرد ، یا کمی دورتر از حلقه قرار دارد. در این آرایش ، به نظر می رسد نور از تمام جهات اطراف لنز دوربین می آید. این یک نور نرم و بدون سایه دلپذیر را تولید می کند.

غالباً از یک رینگ لایت برای عکسبرداری نزدیک یا متوسط ​​از سوژه استفاده می شود.

اگر از یک رینگ لایت تکی استفاده شود و سوژه نزدیک به فون عکاسی یا دیواره باشد ، ممکن است سایه سوژه بر روی دیوار یا فون عکاسی بیافتند.برای جلوگیری از این مشکل ی جفت نور LED با چراغ مطالعه را پشت سوژه قرار دهید تا سایه سوژه از پرده عکاسی را حذف کنید .

این امر باعث ایجاد جلوه ای زیبا موهای شما می شود که این امرمی تواند کیفیت ویدیو را بهبود ببخشد.

تولید جلوه جذاب نور در چشم

اگر با رینگ لایت عکس گرفته باشید متوجه هاله خاصی در چشم خودتون میشید که نور دایره ای رینگ منعکس شده ، و احتمالاً شما عاشق رینگ لایت میشوید.

اگر رینگ لایت شما بزرگ است ، یا می توانید نور آن را به سوژه خود نزدیک کنید ، ضبط فیلم با رینگ لایت جلوی درخشان به شما ارائه میدهد.

شما عزیزان میتوانید برای گرفتنن مشاوره با فروشگاه زوم لوک تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

همچنین میتوانید از طریق سایت zoomlook.ir  یا از طریق پیج اینستاگرام فروشگاه آموزش های مختلف در رابطه با عکاسی و نورپردازی را بصورت کاملا رایگان مشاهده کنید.

خلاصه مطلب

 برای اکثر افراد ، رینگ لایت LED گزینه بهتری نسبت به فلات نور هستند. LED ها ماندگاری بیشتری دارند و با استفاده از آنها کم نور نمی شوند. همچنین هنگام جابجایی یا حمل و نقل مقاومت آنها از فلات نور بیشتر است. به شرط اینکه یکی با ارزش CRI بالا دریافت کنید ، باید باعث زیبایی شما یا موضوع شما شود و خدمات بی دردسری را به شما ارائه دهد. اگر توانایی خرید مدل های بزرگ را دارید ، یک رینگ لایت ۴۵ اینچی دریافت کنید. خواهید دید که رینگ لایت بزرگتر نه تنها نتایج بهتری به شما می دهند بلکه به شما امکان می دهد زیادی را در اختیار شما میگذارد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا