بازی

EA Sports از سال آینده اسپانسر اصلی لالیگا اسپانیا خواهد بود

EA Sports از سال آینده اسپانسر اصلی لالیگا اسپانیا خواهد بود

EA Sports از سال آینده اسپانسر اصلی لیگ برتر فوتبال اسپانیا، لالیگا خواهد بود. طبق گزارش مارکا، این ناشر بازی‌های ویدیویی به عنوان حامی اصلی لیگ، جایگزین سانتاندر (Santander) خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، الکترونیک آرتز سالانه ۳۰ میلیون یورو برای حمایت مالی پرداخت خواهد کرد که با شروع فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ آغاز می‌شود و لیگ معروف به لالیگا EA Sports را شاهد خواهیم بود. لالیگا ماه گذشته تایید کرده بود که به رابطه خود با سانتاندر پایان داده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22کابوسی در محوطه هجده قدم!
معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22

الکترونیک آرتز پیش از این برند EA Sports را با ثبت قرارداد اسپانسرینگ با لیگ برتر انگلیس گسترش داده بود. از سال ۲۰۱۶، نام این برند در علامت‌گذاری روی صفحه، جوایز بازیکنان و لباس داوران ظاهر شده است.

قرارداد جدید اسپانسری لالیگا در یک زمان کلیدی برای توسعه برند الکترونیک آرتز از راه خواهد رسید، چرا که در سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار اولین بازی فوتبال EA Sports از زمان جدا شدن الکترونیک آرتز از برند فیفا خواهیم بود. پس از انتشار FIFA 23 در اواخر سال جاری، EA نام بازی‌های فوتبال خود را به EA Sports FC تغییر و به رابطه نزدیک به ۳۰ ساله با فیفا پایان خواهد داد.

EA Sports

این شرکت اصرار دارد که علیرغم از دست دادن برند فیفا، بازی‌هایش آنقدر تغییر نخواهد کرد. به لطف بیش از ۳۰۰ قرارداد لایسنسینگ، «همان تجربه‌ها، حالت‌ها، لیگ‌ها، مسابقات، باشگاه‌ها و ورزشکاران» در EA Sports FC گنجانده خواهد شد.

از طرف دیگر فیفا در بیانیه خود اعلام کرد که جدایی از EA به آن‌ها اجازه می‌دهد بازی‌های ویدیویی فوتبال جدیدی را که با همکاری استودیوها و ناشران دیگر توسعه یافته‌اند، عرضه کنند و «انتخاب بیشتری برای طرفداران فوتبال و بازی فراهم کنند».

به گفته آن‌ها، در حال حاضر گفتگوها با «ناشران پیشرو بازی، شرکت‌های رسانه‌ای و سرمایه‌گذاران» در رابطه با توسعه یک بازی شبیه‌ساز فوتبال جدید فیفا برای سال ۲۰۲۴ که مستقیماً با EA Sports FC رقابت می‌کند، ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین بازیکنان جوان و آینده‌دار در FIFA 22گوهر ناب جوانی!
معرفی برترین بازیکنان جوان و آینده‌دار در FIFA 22


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا