بازی

برادران روسو می‌خواهند یک فیلم موزیکال با The Weeknd بسازند

برادران روسو می‌خواهند یک فیلم موزیکال با The Weeknd بسازند

جو و آنتونی روسو همزمان با اکران فیلم جدید و موردانتظارشان، The Gray Man، ایده بسیار متفاوتی برای پروژه بعدی خود در سر دارند.

فیلمسازان در گفتگو با Rolling Stone، در مورد احتمال ورود به قلمرو موزیکال با حضور یک هنرمند بزرگ، صحبت کردند. از جمله کسانی که برادران روسو برای همکاری با آن‌ها تماس گرفتند، ایبل مکنن تسفی، معروف به The Weeknd است.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی

جو روسو در این مصاحبه گفت با توجه به تمایل The Weeknd برای به کار بردن فن نمایش و تئاتر در برنامه‌هایش، او در صدر لیست برادران روسو برای بازی در فیلم جدید قرار دارد.

من دوست دارم یک فیلم موزیکال بسازم. در واقع، ما با چند هنرمند از جمله The Weeknd در مورد شروع ساخت یک اثر موزیکال صحبت کردیم. به نظر من کاری که او در طول نمایش Super Bowl انجام داد، بی‌نظیر بود. من دوست دارم چنین چیزی را به عنوان یک فیلم سینمایی ببینم.

اجرای بین دو نیمه ویکند در جریان مسابقه سوپر بول، بسیار تماشایی بود. از سالن عظیم آینه‌ها برای اجرای آهنگ «I Can’t Feel My Face» گرفته تا راهپیمایی افراد نقاب‌دار در زمین برای اجرای آهنگ «Blinding Lights»، باید گفت این نمایش مملو از لحظات به یاد ماندنی بود.

این خواننده برنده گرمی در حال حاضر، روی سریال The Idol شبکه HBO کار می‌کند که در کنار سم لوینسون (خالق Euphoria) و رضا فهیم ساخته است. اولین تریلر سریال هفته گذشته پخش شد و داستان آشنایی خواننده نوظهور با بازی لیلی رز دپ با صاحب یک کلاب در لس آنجلس و رهبر یک فرقه مرموز است.

روسو

کارگردانان Avengers: Endgame پیش از این در رابطه با ساخت نسخه جدید فیلم کلاسیک Phantasm محصول سال ۱۹۷۹ نیز بحث کرده بودند. با این حال، مدت زیادی طول خواهد کشید تا بتوانند برخی از این موضوعات را دنبال کنند، زیرا فیلم بعدی آن‌ها The Electric State فیلم‌برداری خود را از مهر ماه امسال با حضور ملی بابی براون و کریس پرت آغاز خواهد کرد.

اگر The Weeknd نیز به اندازه برادران روسو برای یک ماجراجویی موزیکال آماده باشد، پروژه‌ای جالب شکل خواهد گرفت. باید منتظر آینده ماند.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا