بازی

طراح افسانه‌ای Silent Hill در ساخت بازی‌های جدید سری همکاری می‌کند

طراح افسانه‌ای Silent Hill در ساخت بازی‌های جدید سری همکاری می‌کند

«ماساهیرو ایتو»، یکی از طراحان سه‌گانه اصلی سایلنت هیل، توییت جدیدی منتشر کرده که طبق آن به‌نظر می‌رسد در پروژه‌های آینده Silent Hill مشارکت داشته باشد.

ایتو در توییت خود، یک شمارش معکوس را به اشتراک گذاشته که با زمان برگزاری رویداد رونمایی از Silent Hill جدید مطابقت دارد. در این رویداد که ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز پنجشنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد، چندین پروژه از این فرنچایز به نمایش گذاشته خواهند شد و ظاهرا ایتو در برخی از آن‌ها حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

برای طرفداران سایلنت هیل، حضور ایتو در پروژه‌های آینده کونامی می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد. او در سه گانه اصلی این مجموعه، به عنوان یک طراح هیولا فعالیت کرده و بسیاری از موجودات نمادین آن مانند Pyramid Head، Nurses و Lying Figures را طراحی کرده است. او همچنین مسئول تجسم بسیاری از آثار بصری کابوس‌وار بازی‌ها است که طرفداران بیش از هرچیزی عاشق آن‌ها هستند.

سایلنت هیل کله هرمی

هنوز دقیقا مشخص نیست که در طول رویداد امشب، چه چیزی نمایش داده خواهد شد، اما امید زیادی وجود دارد که شاهد معرفی بازی‌های جدیدی باشیم. تاکنون شایعات زیادی در مورد ساخت بازی‌های متعدد Silent Hill، از جمله ریمیک Silent Hill 2 توسط Bloober Team منتشر شده است. علاوه بر این، اخیرا یک بازی سایلنت هیل در کره نیز رتبه‌بندی شده است.

اگر کونامی واقعا در بازی‌های آینده از ایتو استفاده کرده باشد، می‌توان انتظار داشت که این بازی‌های جدید نیز حس و حال ترسناکی مانند عناوین گذشته داشته باشند. این امر برای طرفداران Silent Hill بسیار مهم است، زیرا بسیاری این عناوین را با فضاسازی‌های آن می‌شناسند.


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا