رمز ارز

پیش‌بینی زمان پایان بازار نزولی بر اساس فعالیت شبکه بیت کوین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت تحلیلی گلس‎نود می‌گوید با وجود چندین شاخص درون زنجیره‌ای بیت کوین که هنوز در محدوده نزولی قرار دارند، ادامه بهبود اخیر قیمت مستلزم افزایش تقاضا و هزینه‌هایی است که از طریق شبکه صرف می‌شود.

به گزارش سایت کوین تلگراف، ارزیابی رشد متوسط ​​بازار در هفته گذشته توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین گلس‎نود در آخرین گزارش “The Week On Chain” اعلام شد.

در این گزارش، تحلیلگران به رشد جانبی تقاضای تراکنش‌ها، باقی ماندن آدرس‌های فعال بیت‌کوین در «یک کانال نزولی مشخص» و کارمزدهای پایین شبکه، به عنوان دلایلی برای کاهش هیجان سرمایه‌گذاران در مورد افزایش 15 درصدی قیمت بیت کوین در هفته گذشته اشاره کردند. بر اساس گزارش CoinGecko، بیت کوین در حال حاضر 2 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته و بین 23000 دلار تا 22899 دلار معامله می‌شود.

این گزارش با برجسته کردن ویژگی‌های یک بازار نزولی، که شامل کاهش فعالیت زنجیره‌ای و چرخش سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر به هولد کردن بلندمدت است، آغاز می‌شود. این نشان می‌دهد که شبکه بیت کوین هنوز هر یک از آن ویژگی‌ها را دارد.

bitcoin-network-decline-shows-bear-market
تعداد آدرس‌های فعال (EMA 7 روزه)

گلس‌نود نوشت که کاهش فعالیت شبکه را می‌توان به‌عنوان عدم تقاضای جدید برای شبکه از سوی معامله‌گران نسبت به دارندگان بلندمدت و سرمایه‌گذارانی که سطح بالایی از اعتقاد به فناوری شبکه دارند، تفسیر کرد.

برخلاف هفته گذشته، زمانی که به نظر می‌رسید سطح قابل‌توجهی از تقاضا در سطح 20000 دلار برای بیت کوین ایجاد شده است و کف ایجاد می‌کند، تقاضای اضافی مورد نیاز برای حفظ هرگونه افزایش قیمت بیشتر، دیگر قابل‎مشاهده نیست. گلس‌نود به کاهش مداوم آدرس‌های فعال اشاره می‌کند که اساساً از دسامبر گذشته اعمال شده است.

تجزیه و تحلیل نمودار شباهت‌هایی را بین الگوی تقاضای شبکه فعلی و الگوی ایجاد شده در دوره 2018-2019 نشان می‌دهد. مشابه چرخه قبلی، تقاضای شبکه پس از بالاترین قیمت تاریخ در آوریل 2021 کاهش یافت. سپس بهبود قابل‌توجهی در تقاضا ظاهر شد که منجر به شکل‌گیری یک قله قیمتی دیگر گردید.

bitcoin-network-decline-shows-bear-market
تعداد تراکنش ها در ثانیه (EMA 7 روزه)

گلس‌نود اضافه کرد که تقاضای ضعیف از سوی هرکسی غیر از علاقه‌مندان اختصاصی بیت‌کوین، هزینه‌های شبکه را مجبور می‌کند تا به منطقه نزولی وارد شود. طی هفته گذشته، کارمزدهای روزانه تنها 13.4 بیت کوین بوده است. برای مقایسه، زمانی که قیمت‎‎ها در آوریل گذشته به سقف تاریخی رسید، کارمزد روزانه شبکه 200 بیت کوین را لمس کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا