بازی

تعداد بازیکنان فعال اکتیویژن به زیر ۱۰۰ میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان فعال اکتیویژن به زیر ۱۰۰ میلیون نفر رسید

تعداد کاربران فعال ماهانه شرکت اکتیویژن برای اولین بار در سه سال اخیر به زیر ۱۰۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ که در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) به پایان رسید، تعداد کاربران فعال ماهانه ناشر Call of Duty در مجموع به ۹۴ میلیون نفر رسید که نسبت به ۱۰۰ میلیون نفر در سه ماهه اول کاهش داشته است.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

تعداد کاربران فعال ماهانه اکتیویژن از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ که شاهد انتشار Call of Duty Mobile بود، به بالای ۱۰۰ میلیون نفر رسید و حتی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به ۱۵۰ میلیون نفر رسیده بود.

اکتیویژن روز دوشنبه اعلام کرد که درآمد سه ماهه دوم و درآمد عملیاتی آن نسبت به سال گذشته کاهش یافته که «منعکس‌کننده تعامل کمتر در فرنچایز Call of Duty است، اما در مقایسه با سه ماهه اول رشد کرده است».

می‌توان انتظار داشت در طول سه ماهه چهارم که شرکت دو بازی جدید سری کال آو دیوتی را منتشر می‌کند، میزان مشارکت افزایش یابد.

اکتیویژن تاریخ انتشار Call of Duty Modern Warfare 2 را ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان) اعلام کرده است. Call of Duty: Warzone 2.0 همچنین به عنوان یک بازی توسعه دهنده دنیای مدرن وارفر اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. این شرکت روز گذشته گفت:

استودیوهای توسعه‌یافته اکتیویژن به پیشرفت‌های مقتدرانه در تجربه نوآورانه برای تلفن همراه ادامه می‌دهند که وارزون را به بزرگ‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم در حال رشد تبدیل می‌کند.

در سراسر اکوسیستم Call of Duty، تیم‌ها در موقعیت خوبی قرار دارند تا از این لانچ‌ها با عملیات زنده قابل توجه پشتیبانی کنند و در عین حال توسعه محتوای ممتاز (پولی) جدید را که برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن برنامه‌ریزی شده، ادامه دهند.

اکتیویژن

در دی ماه سال گذشته اعلام شد که مایکروسافت، مالک ایکس باکس، قصد دارد اکتیویژن بلیزارد را با قراردادی ۶۸.۷ میلیارد دلاری خریداری کند. مایکروسافت امیدوار است که این معامله را در نیمه اول سال ۲۰۲۳، مشروط به نهایی شدن و تکمیل بررسی‌های نظارتی، تکمیل کند.

در اسنادی که به تازگی منتشر شده، سونی معتقد است که بزرگی و محبوبیت سری Call of Duty می‌تواند کاربران را مجاب کند تا در صورت کسب تاییدیه خرید پیشنهادی، به کنسول ایکس‌ باکس روی آورند.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا