بازی

سونی در مسابقات Evo 2022 رویدادی جدیدی برگزار می‌کند

سونی در مسابقات Evo 2022 رویدادی جدیدی برگزار می‌کند

پلی استیشن قصد دارد ابتدا هفته آینده و در کنار سری مسابقات جدید ورزش‌های الکترونیکی EVO برنامه زنده جدیدی برگزار کند. Evo 2022 که بیستمین سالگرد این نمایش است، از تاریخ ۵ تا ۷ آگوست (۱۴ تا ۱۶ مرداد) برگزار خواهد شد.

در این سری از مسابقات بازیکنان در بازی‌هایی از جمله Street Fighter V: Champion Edition، Mortal Kombat 11 Ultimate و Tekken 7 با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در حالی که مسابقات از طریق کانال توییچ Evo به صورت زنده پخش خواهند شد، سونی نیز برنامه زنده خود را در این رویداد برگزار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان
جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان

رویداد سونی با عنوان PlayStation Tournaments: Evo Lounge توسط بازیکنان و گویندگان میزبانی می‌شود و در کانال‌های یوتیوب و توییچ پلی‌استیشن قابل مشاهده است. «لوئیس فیگوئروا»، مدیر ارشد ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های رقابتی سونی در پست وبلاگ پلی استیشن توضیح می‌دهد که در این رویداد شاهد اخبار تعدادی از شرکت‌هایی خواهیم بود که بازی‌هایشان در Evo 2022 حضور دارند.

پلی استیشن

سال گذشته سونی سرمایه‌گذاری مشترکی با شرکت حوزه سرگرمی و تبلیغات ورزشی Endeavor انجام داد تا به طور مشترک Evo را خریداری کند. ماه گذشته نیز این شرکت با مبلغ نامشخصی پلتفرم ورزش‌های الکترونیک Repeat.gg را خریداری کرد.

این پلتفرم که برای دسترسی بیشتر به ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مسابقات بازی‌های محبوبی مانند فورتنایت (Fortnite) و وارزون (Call of Duty Warzone) با یکدیگر مبارزه کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا