رمز ارز

خالق اتریوم، حامی بزرگ بیت کوین را به تمسخر گرفت!

زمان مطالعه: دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، اخیراً در توییتی به مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy انتقاد کرده و این ماکسیمالیست برجسته بیت کوین را یک «دلقک تمام عیار» خوانده است.
در یک کلیپ ویدیویی، سیلور ادعا می‌کند که اساس قوانین اوراق بهادار این است که نباید دروغ گفت، تقلب یا دزدی کرد. سیلور گفته که این اساس قانون است. از این رو، او این استدلال رایج که قوانین اوراق بهادار قدیمی هستند را نمی‌پذیرد. به همین دلیل است که وی اتریوم را ذاتاً غیراخلاقی می‌داند. اوایل این ماه، او گفته بود که دومین ارز دیجیتال بزرگ، یک «اوراق بهادار» است.
در ماه ژوئن، مدیر عامل MicroStrategy اظهار داشت که بی‌قانونی واقعاً به بیت کوین آسیب می‌رساند و از دولت خواست تا صنعت ارزهای دیجیتال را قانونمند کند. در مقابل، جامعه اتریوم با یادآوری اینکه حامی سرسخت بیت کوین در سال ۲۰۰۰ توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار متهم به کلاهبرداری از اوراق بهادار شده بود، سریعاً به سیلور پاسخ داد.
گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، بارها اظهار داشته که اکثر دارایی‌های دیجیتال در گردش می‌توانند به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده طبقه‌بندی شوند. وی اخیراً توضیح داد که بیت کوین یک کالا به حساب می‌آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا