بازی

فردی توانسته بازی مرکب را در Halo Infinite بازسازی کند

فردی توانسته بازی مرکب را در Halo Infinite بازسازی کند

سریال بازی ماهی مرکب (Squid Game) سال پیش حسابی سروصدا کرد و اکنون فردی توانسته یکی از مینی‌ گیم‌های آن را در هیلو اینفینیت (Halo Infinite) بازسازی کند. 

Z Mods در یوتیوب خود ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد توانسته بازی چراغ قرمز، چراغ سبز از Squid Game را با استفاده از ابزار فورج (Forge) در Halo Infinite بازسازی کند. Z Mods هنوز این مرحله را به صورت رسمی منتشر نکرده ولی تجربه آن بسیار جالب و هیجان انگیز به نظر می‌رسد. شما می‌توانید بیانیه او را در زیر بخوانید:

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted

کمی طول کشید تا همه چیز را درست کنم و این نتیجه آن هست. من عجله کردم زیرا نمی‌خواستم همه چیز را به دلیل کرش از دست بدهم. امیدوارم که شما از آن لذت ببرید.

همچنین دو روز گذشته نیز از این برای شما گفتیم که فردی توانسته بازی PT، دمو کنسل شده کوجیما از سایلنت هیل، را در Halo Infinite بازسازی کند. PT در سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شد و سپس کونامی به صورت کامل آن را از پلی استیشن استور حذف کرد. 

بازی Halo Infinite

فورج یکی از مورد انتظارترین مدهای هیلو اینفینیت است که طرفداران از سال پیش منتظر عرضه آن هستند. این مد بارها تاخیر خورده و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک در دسترس بازیکنان قرار گیرد. فورج در حال حاضر در فاز بتای عمومی قرار دارد و استودیو ۳۴۳ اینداستریز سعی می‌کند هرچه سریع‌تر آن را در دسترس تمامی بازیکنان قرار دهد. 

بازی هیلو اینفینیت در حال حاضر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. البته کم بودن تعداد آپدیت‌ها و مدهای بازی Halo Infinite در ماه‌های گذشته باعث ناراحتی طرفداران شده است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا