بازی

آیا وارنر دیسکاوری استودیوهای بازی‌سازی خود را می‌فروشد؟

آیا وارنر دیسکاوری استودیوهای بازی‌سازی خود را می‌فروشد؟

پس از ادغام کمپانی برادران وارنر و دیسکاوری، دیوید زاسلاو (David Zaslav) به عنوان مدیرعامل جدید آن فعالیت می‌کند و اکنون سرنوشت استودیوهای بازی‌سازی این شرکت مشخص شده است. 

وارنر دیسکاوری در هفته‌های گذشته شرایط عجیبی داشته و چندی پیش فیلم Batgirl (با بودجه ۹۰ میلیون دلاری) را به صورت کامل کنسل کرد. یک سری پروژه دیگر نیز در مراحل ابتدایی تولید قرار داشتند که در روزهای گذشته کنسل شده‌ و خیلی از طرفداران نگران استودیوهای بازی‌سازی برادران وارنر هستند. 

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]

این شرکت در ماه‌های آینده باید بازی‌های گاتهام نایتز، Hogwarts Legacy و Suicide Squad: Kill the Justice League را به بازار عرضه کند. مولتی ورسس نیز عنوان رایگان چندنفره جدید این شرکت است که فصل اول آن فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود. خبر خوب این است که WB Games سودآوری خوبی دارد و خطری آن را تهدید نمی‌کند. 

وارنر دیسکاوری

در جدیدترین کنفرانس مالی شرکت اشاره شده است که مدیران از عملکرد بخش گیم راضی هستند. مدیران در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری از صنعت ویدئو گیم کسب کنند و فعلا تغییری در این زمینه ایجاد نمی‌کنند. نکته مهم این است که عملکرد WB Games حتی بهتر از انتظارات بوده و فروش استودیو در حال حاضر چندان منطقی نیست. 

در چند ماه گذشته شایعات زیادی درباره فروش استودیوهای راک‌استدی و NetherRealm وجود داشت، اما به نظر می‌رسد که هیچ کدام حقیقت نداشتند. دیسکاوری قصد دارد سرمایه‌گذاری روی بازی‌های اقتباس شده از کمیک‌های دی‌سی را بیشتر کند و برای این کار نیاز دارد که استودیوهای خود را حفظ و حتی آن‌ها را بزرگ‌تر از قبل کند. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر


 امانگ آس با قوانین کانتر استرایک

تماشا در کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا