بازی

DC League of Super-Pets در صدر باکس آفیس این هفته قرار گرفت

DC League of Super-Pets در صدر باکس آفیس این هفته قرار گرفت

انیمیشن DC League of Super-Pets با صداپیشگی دواین جانسون و کوین هارت در اولین آخر هفته اکران خود با فروش ۲۳ میلیون دلاری در رتبه اول باکس آفیس قرار گرفت.

فروش داخلی ۲۳ میلیون دلاری این فیلم در مقایسه با فروش ۱۰۷ میلیون دلاری The Rise of Gru در افتتاحیه آخر هفته کم است و همچنین کمتر از ۵۱ میلیون دلار Lightyear محسوب می‌شود. این انیمیشن دی‌سی بیشتر هم رده‌ی The Bad Guys (۲۳.۹ میلیون دلار)، Sing 2 (۲۲.۳ میلیون دلار) و Encanto (۲۷ میلیون دلار) است.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

هر دو انیمیشن The Bad Guys و Encanto با فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار به نمایش‌های داخلی پایان دادند، در حالی که Sing 2 بیش از ۱۶۰ میلیون دلار فروش کرد. DC League of Super-Pets امتیاز عالی A سایت CinemaScore را از تماشاگران روز افتتاحیه دریافت کرده و در هفته‌های آینده فیلم‌های کمی برای رقابت با آن اکران می‌شوند. بنابراین هنوز خیلی زود است که پرونده آن را مختومه اعلام کرد. این انیمیشن همچنین ۴۱.۴ میلیون دلار در سطح جهانی درآمد کسب کرد.

فیلم شماره یک هفته گذشته، Nope با فروش ۱۸.۵ میلیون دلار به رتبه دوم سقوط کرد و مجموع فروش داخلی خود را به ۸۰.۵ میلیون دلار رساند. بر کسی پوشیده نیست که Nope به اندازه دو فیلم قبلی جوردن پیل مورد پسند قرار نگرفته و با افت نگران‌کننده ۷۰ درصدی از جمعه تا جمعه روبرو شده است.

رتبه سوم را Thor: Love and Thunder به دست آورد که ۱۳ میلیون دلار دیگر به مجموع فروش داخلی خود اضافه کرد. این فیلم اکنون از ۳۰۰ میلیون دلار در آمریکا عبور کرده و با وجود نقدهای متوسط و بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری، اکران خود را احتمالا هم اندازه راگناروک (۳۱۵ میلیون دلار) به پایان برساند. فروش این فیلم در سراسر جهان از ۶۵۰ میلیون دلار عبور کرده است.

DC League of Super-Pets

Rise of Gru با ۱۰.۸ میلیون دلار در جایگاه چهارم این آخر هفته قرار گرفت. این فیلم ۳۲۰ میلیون دلار در داخل کشور و بیش از ۷۱۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. این موفق‌ترین انیمیشن از زمان Frozen II در سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آید.

فیلم Top Gun: Maverick با فروش قابل توجه ۸.۲ میلیون دلار در دهمین هفته اکران خود در رده پنجم قرار گرفت. این فیلم ۶۵۰ میلیون دلار فروش داخلی داشته و در روزهای آینده از فیلم Jurassic World (۶۵۳ میلیون دلار) و تایتانیک (۶۵۹ میلیون دلار) عبور خواهد کرد و در جایگاه هفتم فهرست پرفروش‌ترین‌های تاریخ قرار خواهد گرفت.

در انتها باید اشاره کرد که فیلم Everything Everywhere All at Once به اولین عنوان استودیو A24 تبدیل شد که از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا