رمز ارز

آیا رویای پرواز شیبا به ماه به حقیقت می‌پیوندد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که مکانیسم سوزاندن شیبا اینو (SHIB) در این مرحله، بی‌معنی و بی‌نتیجه است.
روز گذشته، پلتفرم Shibburn گزارش داد که در ۷ روز گذشته، ۱٫۱۳ میلیارد توکن SHIB سوزانده شده است. این رقم اگرچه بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد، اما تنها ۰٫۰۰۰۲ درصد از حجم در گردش عرضه کل این توکن (بیش از ۵۸۰ تریلیون) واحد است. علاوه بر این، ۱٫۱۳ میلیارد SHIB تنها حدود ۱۳،۵۰۰ دلار ارزش دارد. این آمارها باعث ناامیدی ارتش شیبا شده است.
با توجه به اینکه سوزاندن به عنوان مکانیسم اصلی کاهش تورم این توکن ارائه شده، می‌توان گفت که با این سرعت، سوزاندن کل شیباهای پیشنهادی، ۷ میلیون سال طول می‌کشد. و هولدرهای SHIB که رویای «پرواز کردن توکن‌های خود به ماه» را دارند، چنین زمانی ندارند!
البته شیبا به جز Shibburn، پورتال‌های توکن‌سوزی دیگری هم دارد، اما اگر Shibburn را یکی از محبوب‌ترین پورتال‌ها در این شرایط در نظر بگیریم، تصویر کلی واضح است.
طبق گزارش‌ها، شیبا به طور فعال به عنوان یک گزینه پرداخت توسط شرکت‌های مختلف پذیرفته شده و توسعه‌دهندگان قول داده‌اند که راه‌حل لایه دوم Shibarium را هم در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ معرفی کنند. اما همه اینها، تغییر خاصی در قیمت SHIB ایجاد نکرده‌اند.
این موضوع باعث شده که برخی از کارشناسان به کاربران توصیه کنند که زیاد روی شیبا حساب نکرده و در محاسبات خود تجدید نظر نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا