بازی

تصاویری از بازی کنسل شده Resident Evil 6.5 منتشر شد

تصاویری از بازی کنسل شده Resident Evil 6.5 منتشر شد

تصاویر جدیدی از نسخه اولیه بازی Resident Evil 7 منتشر شده‌اند که شباهت زیادی به رزیدنت اویل 6 دارند و یک شخصیت بسیار محبوب را به ما نشان می‌دهند.

کپکام با Resident Evil 7 تغییرات اساسی در این سری ایجاد کرد که مهم‌ترین آن‌ها تغییر زاویه دوربین بازی در کنار یک شخصیت جدید بود. با این وجود به نظر می‌رسد که برنامه‌های اولیه کمپانی برای این بازی خیلی شبیه به نسخه ششم بود. Resident Evil 7 در واقع قرار بود به داستان لیان و شری در کشور پرتغال بپردازد. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

AestheticGamer نام لیکری بود که به برنامه‌های اولیه کپکام برای این عنوان را لو داده بود و این تصاویر ادعاهای او در سال ۲۰۲۰ را تایید می‌کنند. اما این تصاویر چگونه در اینترنت منتشر شده‌اند؟ هنرمندی با نام Sergey با سابقه کار روی سری بازی Division و Resident Evil آن‌ها را در بلاگ شخصی‌ خود منتشر کرده است.

این هنرمند تصاویر بالا را با نام بازی Resident Evil 6.5 منتشر کرده است که لیان کندی را نشان می‌دهند. در تصویرهای منتشر شده خبری از شری نیست، اما استفاده از او چندان دور از انتظار نبود. شری دختر بچه‌ای بود که در نسخه دوم رزیدنت اویل حضور داشت و سپس در نسخه ششم می‌توانستید شخصیت بزرگ شده او را کنترل کنید. 

کپکام در حال حاضر روی بازسازی Resident Evil 4 کار می‌کند که احتمالا در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تصاویری از بازی کنسل شده Resident Evil 6.5 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا