تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2022 اپل [ساعت 21:00]

اپل امشب کنفرانس WWDC 2022 را برگزار می‌کند که در آن شاهد معرفی جدیدترین نسخه سیستم عامل‌های این کمپانی و احتمالا سخت افزارهای جدید خواهیم بود. ما در lastech مانند همیشه این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مدت‌هاست اپل از برگزاری کنفرانس WWDC 2022 در فاصله 16 تا 20 خرداد خبر داده که البته مهم‌ترین دستاوردهای این کمپانی در همان تاریخ 16 خرداد معرفی می‌شوند.

اپل در این رویداد مانند سال‌های گذشته از جدیدترین نسخه سیستم عامل‌های خود رونمایی می‌کند که شامل iOS 16 به همراه iPadOS 16 و watchOS 9 می‌شوند. البته کوپرتینویی‌ها جدیدترین نسخه tvOS و مک او اس را هم معرفی خواهند کرد.

انتظار می‌رود جدیدترین سیستم عامل‌های اپل بهبودهای عملکردی زیادی داشته باشند و کمی تغییرات طراحی را هم تجربه کنند. برای مثال گفته می‌شود کوپرتینویی‌ها قابلیت مولتی‌تسکینگ یا چندوظیفگی را در iPadOS 16 متحول می‌کنند.

از سیستم عامل‌های جدید که بگذریم، به محصولات سخت افزاری می‌رسیم. انتظار داریم در رویداد امشب اپل از چیپ M2 به همراه مک بوک ایر جدید مجهز به همین تراشه رونمایی کند. این احتمال هم وجود دارد که با مک بوک پرو 13 اینچی جدید هم روبه‌رو شویم، اما احتمالش پایین است.

در نهایت این احتمال وجود دارد که اپل اطلاعاتی درباره یکی از جنجالی‌ترین محصولاتش در سال‌های اخیر یعنی هدست واقعیت ترکیبی خود هم منتشر کند؛ هرچند احتمال معرفی این دستگاه در WWDC 2022 بسیار ضعیف است.

lastech مراسم امشب را به صورت زنده پوشش می‌دهد. مانی قاسمی، کورش چایچی، امیرحسین یاری و مریم آگاه همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امشب ساعت 21 به همین مطلب مراجعه کنید.

اسپانسر این پوشش زنده lastech شرکت لیدالید است. لیدالید بستری امن برای خرید، فروش و معاوضه تلفن همراه کارکرده است. به کمک لیدالید می‌توانید با خیالی آسوده تلفن همراه کارکرده را با برگه کارشناسی و ۳ ماه ضمانت خدمات پس از فروش آروند خریداری کنید. همچنین تلفن همراه خود را بر مبنای معاملات روز بازار به فروش برسانید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا