بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: اطلاعات اختصاصی ویجیاتو از بازی A Plague Tale: Requiem

گیمزکام ۲۰۲۲: اطلاعات اختصاصی lastech از بازی A Plague Tale: Requiem

یکی از بازی های حاضر در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲، A Plague Tale: Requiem است که اکنون خبرنگار lastech توانسته از نزدیک به مدت ۳۰ دقیقه آن را تجربه کند. 

آمیسیا و هیوگو پس از فرار از سرزمین ویران شده خود، به مناطق جنوبی و شهرهای پر جنب و جوش آن سفر می‌کنند. آن‌ها سعی دارند زندگی جدیدی را آغاز و نفرین هیوگو را کنترل نمایند. این خواهر و برادر بازهم مجبور به فرار هستند و پیشگویی شده که تنها امیدشان در یک جزیره نفهته است و می‌تواند کلید نجات هیوگو را نیز داشته باشد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیدهترکیب طلایی دارک سولز و زلدا
بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیده

بنابر گزارش خبرنگار lastech بازیکنان پس از چپتر ۶، با شخصیت هیوگو می‌توانند موش‌ها را کنترل کنند. استودیو برای این دنباله بیشتر روی سیستم مبارزات تمرکز کرده و بازیکنان می‌توانند بین مخفی‌کاری و مبارزه مستقیم یکی را انتخاب کنند. رابط کاربری بازی A Plague Tale: Requiem نسبت به نسخه قبلی تغییر خاصی نکرده و تنها چند مکانیک جدید دارد.

بازی A Plague Tale

یکی از ویژگی‌های جدید بازی A Plague Tale: Requiem استفاده از روغن است که می‌تواند شدت شعله‌های آتش را بیشتر کند. شما می‌توانید از روغن برای فرار از دست موش‌ها یا کشتن سربازها استفاده کنید. تعداد موش‌های بازی نیز نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده و مشخصا سخت‌افزار محدود کنسول‌های نسل قبل توانایی پردازش آن را ندارند. 

 A Plague Tale: Requiem در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۶ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ (به صورت استریم) منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا