بازی

تاریخ عرضه بازی The Devil in Me لو رفت

تاریخ عرضه بازی The Devil in Me لو رفت

در حال حاضر تمرکز استودیو سوپرمسیو روی The Devil in Me و اتمام فصل اول The Dark Pictures Anthology قرار دارد و تاریخ عرضه این بازی لو رفته است.

The Devil in Me در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و احتمالا در پاییز امسال به بازار منتشر می‌شود. کاربری در توییتر با نام ALumia_Italia ادعا می‌کند که بازی The Devil in Me در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در دسترس قرار می‌گیرد. ALumia_Italia یک منبع معتبر محسوب می ‌شود که روی فایل‌های بک‌اند فروشگاه ایکس باکس نظارت دارد.

این منبع در هفته‌های گذشته تاریخ انتشار FIFA 23 و Skull and Bones را هم لو داده بود. شما از حالا می‌توانید The Devil in Me را پیش‌خرید کرده تا به نسخه The Curator’s Cut دسترسی پیدا کنید. باید اشاره کنیم که فصل دوم سری The Dark Pictures نیز ساخته خواهد شد و احتمالا شامل چهار بازی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریزموش‌ و گربه بازی به سبک ژانر وحشت
10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریز

نوشته های مشابه
بازی Devil in Me

داستان The Devil in Me شبیه به سری فیلم اره است و روی گروه فیلم‌سازی تمرکز دارد که به یک کپی از «خانه‌ی قتلِ» اچ‌اچ هولمز (HH Holmes)، اولین قاتل زنجیره‌ای آمریکا، می‌روند. این بازی روی یک قاتل زنجیره‌ای تمرکز دارد و دیگر خبری از اتفاقات ماورای طبیعی نخواهد بود.

بازی The Devil in Me پاییز امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی به بازار منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرماتجربه سرمای استخوان سوز در زیر پتوی گرم
پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرما


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا