بازی

مایکل مان وعده داد که ساخت فیلم Heat 2 نزدیک است

مایکل مان وعده داد که ساخت فیلم Heat 2 نزدیک است

پس از اعلام همکاری مایکل مان با مگ گاردینر به عنوان نویسنده برای نوشتن رمان دنباله/پیش‌درآمد برای فیلم مهیج Heat، شایعاتی در مورد ساخت قسمت دوم این اثر به گوش رسیده بود.

سرانجام این فیلم‌ساز ۷۹ ساله هفته گذشته در مصاحبه با WTF Podcast اعلام کرد که دنباله فیلم مخمصه بر اساس کتاب جدیدش در دست ساخت قرار دارد. فیلمی که آل پاچینو امیدوار است تیموتی شالامی نقش جوانی‌های او را بازی کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

طبق مصاحبه جدید مایکل مان با Deadline، او همیشه قصد داشته که کارآگاه وینسنت هانا (پاچینو) و خلافکار نیل مک‌کالی (دنیرو) را بازبینی کند و گفت:

همیشه یک تاریخچه یا داستان غنی در مورد وقایع زندگی این افراد قبل از سال ۱۹۹۵ در Heat وجود داشته و این سوال مطرح بوده که زندگی آن‌ها به کجا خواهد رفت.

رمان Heat 2 که روز ۹ آگوست (۱۸ مرداد) منتشر می‌شود، گستره‌ای بلندپروازانه از گذشته و آینده مخمصه است که شش سال قبل از رویدادهای فیلم را بررسی می‌کند و ماجراهای آن، یک روز پس از پخش تیتراژ پایانی آغاز می‌شود.

داستان از تمرکز شدید بر شهر لس آنجلس خارج می‌شود و دنیای زیرین گسترده جنایات بین‌المللی را بررسی می‌کند. اما همچنان قصد دارد هسته اصلی شخصیت‌های هانا و مک‌کالی را کاوش کند. مان در توییتی به طور رسمی ساخت قسمت دوم را تایید کرد و گفت که Heat 2 به زودی می‌آید.

زمانی که فیلم را می‌نوشتم، برای من ضروری بود که داستان‌های زندگی کاملی را درباره همه شخصیت‌ها بسازم و همه چیز را درباره آن‌ها بدانم، از جمله سال‌های اولیه نهادینه شدن نیل مک‌کالی که رد برادرش را گم کرد، قبل از اینکه جوان، عصبانی و خطرناک به جان خیابان‌ها بیفتد.

این رمان یک مک‌کالی بسیار وابسته و درگیر اتفاقات دراماتیک را نشان می‌دهد که منجر به این جمله معروف او شد که «اگه می‌خوای در خیابان اقدامی بکنی، نباید هیچ وابستگی‌ای داشته باشی. نباید اجازه بدی چیزی در زندگیت وجود داشته باشه که اگه مخمصه‌ای در گوشه و کنار دیدی، نتونی در عرض ۳۰ ثانیه از اون خارج بشی».

فیلم Heat 2

با توجه به ماهیت هالیوود در این روزها، دنباله‌ای برای فیلم Heat در واقع می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. امسال فیلم Top Gun: Maverick اکران شد که هم از نظر نمرات و هم از نظر مالی فوق‌العاده عالی عمل کرده است. این فیلم ۳۶ سال در حال ساخت بود که بسیار بیشتر از ۲۷ سالی است که از زمان اکران Heat در سینماها گذشته است. خود مایکل مان در حال حاضر نسبتا مشغول است، زیرا او در حال کارگردانی فیلم بیوگرافی انزو فراری با بازی آدام درایور است.

در مورد پاچینو و دنیرو باید گفت که هر دو بازیگر در سال‌های اخیر نسبتا مشغول بودند. پاچینو در House of Gucci به کارگردانی ریدلی اسکات و همچنین در سریال Hunters آمازون پرایم بازی کرد. دنیرو در فیلم جوکر در کنار واکین فینیکس، نقش مجری آخر شب موری فرانکلین را به تصویر کشید. این دو همچنین در فیلم حماسی گانگستری مارتین اسکورسیزی، The Irishman در کنار هم بازی کردند که آل پاچینو نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نیز شد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا