بازی

نظرسنجی جدید بلیزارد به عرضه مجدد Warcraft 3 Reforged اشاره دارد

نظرسنجی جدید بلیزارد به عرضه مجدد Warcraft 3 Reforged اشاره دارد

بازی Warcraft 3: Reforged ممکن است با یک «عرضه مجدد تدریجی» (Soft Relaunch) و اضافه شدن مجموعه‌ای از ویژگی‌های درخواستی طرفداران روبه‌رو شود. این شایعه از آنجا نشأت می‌گیرد که بلیزارد یک نظرسنجی جدید برای طرفداران ارسال کرده و نظر آن‌ها را در مورد بازی پرسیده و حتی دیدگاه‌ها را در مورد انتشار مجدد احتمالی آن سنجیده است.

Warcraft 3: Reforged در ژانویه ۲۰۲۰ عرضه فاجعه‌ باری داشت، زیرا فاقد بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار بود و از باگ‌ها و مشکلات عملکردی که در نسخه اصلی یافت نمی‌شد، رنج می‌برد. بسیاری احساس کردند که ریمستر هم ظاهر بدی دارد و هم ضعیف اجرا می‌شود. به همین خاطر آن‌ها دوباره به بازی اصلی Warcraft 3 2002 برگشتند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2

این نظرسنجی، همانطور که توسط Warcraft Tavern گزارش شده، از طرفدارانی که هم بازی Warcraft 3 را بازی کرده‌اند و هم از آن صرف‌نظر کرده‌اند، می‌خواهد نظرات خود را در مورد یک «عرضه مجدد تدریجی» بالقوه بیان کنند.

اگر آن‌ها نسخه جدید را بازی کرده باشند، از طرفداران پرسیده می‌شود که هر چند وقت یکبار آن را بازی می‌کنند و دوست دارند چه محتوایی اضافه شود. اگر آن‌ها بازی را کنار گذاشته باشند، در عوض از بازیکنان پرسیده می‌شود که چه چیزی باعث می‌شود که دوباره برگردند و چرا از ابتدا بازی را تا انتها نرفتند.

Warcraft

در بخش دیگری از این نظرسنجی، بلیزارد مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را فهرست کرده که احتمالاً در به‌روزرسانی یا انتشار مجدد Warcraft 3 ظاهر می‌شوند. شاید یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های جدیدی که در اینجا مطرح شده، بازگشت سبک هنری کلاسیک Warcraft 3 در بازی و همچنین بازسازی رابط کاربری باشد. علاوه بر این، بلیزارد به دنبال کاهش اندازه فضای ذخیره‌سازی، بهبود کمپین داستانی و یک بازسازی هنری محیطی است.

باید دید که آیا این اقدامات برای بازگرداندن طرفداران ناامید کافی خواهد بود یا خیر، اما بازگرداندن جذابیت سال ۲۰۰۲ احتمالاً به این امر کمک خواهد کرد. اعطا گزینه‌ای به بازیکنان برای روشن و خاموش کردن برخی از «بهبودهای» نسخه Reforged نیز احتمالاً حرکت خوبی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا