بازی

کراس‌اوور دیگری از Resident Evil و Dead By Daylight در راه است

کراس‌اوور دیگری از Resident Evil و Dead By Daylight در راه است

کراس‌اوور دیگری از Dead By Daylight و رزیدنت اویل (Resident Evil) در راه بوده و حتی تصویری از آن لو رفته است.

DBDLeaks که یک لیکر معتبر محسوب می‌شود به کراس‌اوور با رزیدنت اویل اشاره کرده است. استودیو Behaviour Interactive برای این کراس‌اوور از اسم Project W استفاده می‌کند. DBDLeaks اعلام کرده که شخصیت‌های ایدا وانگ (Ada Wong)، آلبرت وسکر و ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) در راه Dead By Daylight هستند. 

وسکر به تیم قاتل‌های Dead By Daylight اضافه می‌شود و اسم او در حال حاضر «مغز متفکر» (The Mastermind) است. این لیکر همچنین تصویری از این شخصیت‌ها و چارم‌های آن‌ها لو داده که اعتبار بیشتری به این اطلاعات می‌دهد. DBDLeaks همچنین اشاره کرده که Stranger Things هم دوباره به Dead By Daylight باز می‌گردد. 

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

کراس‌اوور رزیدنت اویل و Dead By Daylight

استودیو همچنین سیستم پیشروی جدیدی برای Dead By Daylight طراحی کرده و سعی می‌کند تجربه همه را عادلانه‌تر کند. شما از این به بعد می‌توانید ۷۵٪ سریع‌تر شخصیت خود را لول‌آپ کرده تا شخصیت‌های زیادی را تست کنید. Dead by Daylight یک بازی ترسناک آنلاین ۱ در مقابل ۴ است که تیمی چهار نفره باید از دست یک قاتل فرار کند.

پنج سال از انتشار Dead by Daylight گذشته و در این مدت Behaviour Interactive با انتشار بسته‌های الحاقی متفاوت به خوبی از آن پشتیبانی کرده است. Dead by Daylight در حال حاضر روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا