بازی

تریلر جدید بازی Midnight Suns شخصیت دکتر استرنج را معرفی می‌کند

تریلر جدید بازی Midnight Suns شخصیت دکتر استرنج را معرفی می‌کند

استودیو Firaxis سعی داشته در هفته‌های گذشته ما را بیشتر با شخصیت‌های بازی میدنایت سانز (Marvel’s Midnight Suns) آشنا کند و اکنون نوبت به دکتر استرنج (Doctor Strange) رسیده است. 

دکتر استرنج در Midnight Suns یک شخصیت پشتیبان است که می‌تواند از یاران خود محافظت کرده یا به آن‌ها قدرت بیشتری در مبارزات دهد. دکتر استرنج با شخصیت‌هایی که Heroism کمی مصرف می‌کنند بهترین تیم را تشکیل می‌دهد. قبل از مبارزات نیز می‌توانید آیتم‌های یک بار مصرفی را برای او بردارید تا به صورت کامل آماده نبرد شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است

قابلیت Vapors of Valtorr می‌تواند دکتر یا یک شخصیت دیگر را نامرئی کند. با آپگرید دکتر استرنج این قابلیت مزایای بیشتری خواهد داشت و میزان مصرف Heroic Card را کاهش می‌دهد. Shield of the Seraphim نیز از کل اعضای تیم محافظت می‌کند که میزان آن با آپگرید دکتر بیشتر می‌شود.

قابلیت The Greater Good نیز هر دور ۵۰٪ شانس دارد تا Heroism مصرف شده را باز گرداند. اگر دکتر را قوی‌تر کنید این قابلیت هر بار می‌تواند ۲ تا Heroism را بازگرداند. Marvel’s Midnight Suns یک بازی استراتژی نوبتی است که در آن گروهی از ابرقهرمانان مارول در مقابل شیطان لیلیث و ارتش ابرشروران قرار می‌گیرند. 

در این عنوان بازیکنان کنترل شخصیتی جدید به نام هانتر با شخصی‌سازی بسیار زیاد را برعهده دارند. پس از اینکه لیلیث توسط هایدرا زنده می‌شود، انتقام جویان هانتر را زنده می‌کنند. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن چیزی که باید از Marvel’s Midnight Suns بدانید» را مطالعه کنید.

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استینش ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا