بازی

بازی کلش آو کلنز فیلتر شد [به‌روزرسانی: رفع فیلتر صورت گرفت]

بازی کلش آو کلنز فیلتر شد [به‌روزرسانی: رفع فیلتر صورت گرفت]

به‌روزرسانی: در حالی که بازی محبوب و مشهور کلش آو کلنز (Clash of Clans) هفته گذشته در کنار چند عنوان دیگر و شبکه‌های مجازی مختلف از جمله واتس‌اپ و اینستاگرام فیلتر شده بود، ظاهرا اکنون رفع فیلتر شده و بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که می‌توانند دوباره بدون استفاده از ابزارهای دور زدن فیلترینگ، به بازی دسترسی پیدا کنند.


خبر اصلی: در این روزهای پر هیاهو و شلوغ که همه چیز به سرعت رخ می‌دهد، فیلترینگ هم به یکی از مباحث داغ و مطرح تبدیل شده است و حتی بازی‌هایی مثل کلش آو کلنز هم از گزند حوادث در امان نمانده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بدانداین چیت‌ها بازی را برایتان ساده‌تر خواهند کرد
بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداند

از طرفی، بازی Clash of Clans، یکی از محبوب‌ترین عناوین موبایلی در ایران از شب گذشته فیلتر شده و کاربران برای این که بتوانند به تجربه آن ادامه بدهند، مجبور به استفاده از سرویس‌های فیلترشکن هستند.

درحالی که در گذشته نیز این بازی دچار محدودیت و فیلترینگ شده بود، علت آن آموزش و ترویج خشونت از طریق جنگ قبایل اعلام شده بود. با این اوصاف، علت فیلترینگ فعلی آن هنوز مشخص نشده است.

البته موج فیلترینگ با این عنوان شروع نشده است. پیش‌تر در اوایل تابستانی که گذشت، شبکه توییچ فیلتر شد و چند روز پیش، اینستاگرام، واتس‌اپ، لینکدین و اکنون هم کلش آو کلنز به این لیست پیوسته‌اند. همچنین این احتمال قوی نیز وجود دارد که طی چند ساعت آینده، شبکه دیسکورد را نیز از دست بدهیم و این سرویس نیز در ایران دچار محدودیت شود.

همچنین درصورتی که هنوز به اینترنت برای تجربه آثار مختلف دسترسی دارید، به شما توصیه می‌کنیم مقاله بهترین بازی‌های چند نفره موبایلی را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟کنسول کوچک من
چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا