رمز ارز

افزایش سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت روی شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد هولدرهای طولانی‌مدت Shiba Inu در حال افزایش است.
طبق گزارش‌ها، ۲۶ درصد از هولدرهای شیبا، توکن‌های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند، ۷۰ درصد به مدت یک سال نگه‌داری کرده‌اند و تنها چهار درصد از هولدرها در مدت چند ماه توکن‌های خود را فروخته‌اند.
در اواخر دسامبر ۲۰۲۱، گزارش شده بود که هولدرهای شیبا اینو عمدتا کوتاه‌مدت و میان‌مدت هستند. از آن زمان تا به امروز، این آمار به‌طور چشمگیری تغییر کرده، به‌ طوری‌که تعداد هولدرهای بلندمدت از هولدرهای کوتاه‌مدت بیشتر شده است.
این در حالی است که بازار رمزارزها وارد فصل زمستانی خود شده است. با این‌ همه، طبق آمارها شیبا اینو همچنان به رکوردشکنی در تعداد هولدرهای خود ادامه می‌دهد و حالا به بیش از ۱٫۲۱۵٫۰۰۰ هولدر رسیده است
شیبا اینو همچنین به‌عنوان بزرگ‌ترین دارایی برای ۱۰۰ نهنگ برتر ETH شمرده می‌شود. تجزیه‌ و تحلیل WhaleStats از ۱۰۰ هولدر برتر شیبا افزایش به‌ ترتیب ۲۸٫۲۹ و ۳۳٫۳۲ درصدی را برای میانگین موجودی و ارزش این توکن نشان می‌دهد. حجم معاملات نیز ۵۳٫۹۳ درصد و جریان کل ورودی نیز ۷۳٫۱۲ درصد افزایش داشته است.
در این‌ بین، وب‌سایت Shibburn که یک ردیاب سوزاندن یا رایت شیبا اینو است، از سوختن ۲۲۵٫۱۱۹٫۴۱۶ توکن شیبا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داده است. سوزاندن این ارز با هدف کاهش عرضه و بالا رفتن قیمت آن انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا