رمز ارز

پیش‌بینی صعود قیمت بایننس کوین در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم بایننس با انتشار اطلاعیه جدیدی خبر داده که گوگل پِی (Google Pay) و اپل پِی (Apple Pay) را در اکوسیستم خود ادغام کرده و کاربران اکنون می‌‎توانند پرداخت‎های خود را از طریق این دو سرویس انجام دهند. هر دوی این اپلیکیشن‌ها از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پرداخت دیجیتال در جهان هستند. بر اساس داده‌های موجود، گوگل پِی ۲۵ میلیون کاربر و اپل پِی بیش از ۴۳ میلیون کاربر داد. بنابراین، انتظار می‌رود که این اقدام، تجربه کاربری بایننس در سراسر جهان را به شدت بهبود ببخشد.
پس از انتشار این خبر، برخی از معیارهای بایننس کوین (BNB) به شدت مثبت شد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران می‌توانند منتظر روزهای بهتری برای این رمزارز باشند. در زمان انتشار این خبر، بایننس کوین در محدوده قیمتی ۲۵۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۴ درصد و در مقایسه با هفته گذشته، ۵ درصد رشد دارد. علاوه بر این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است.
نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) بایننس کوین نیز اخیراً افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش قیمت در روزهای آینده است. نه تنها این، بلکه احساسات مثبت پیرامون BNB هم در هفته گذشته تقریباً ثابت ماند که نشان‌دهنده اعتماد و اطمینان جامعه ارزهای دیجیتال به آن است.
علاوه بر این، بایننس اخیراً گزارش هفتگی خود را هم منتشر کرده که بر اساس آن، تراکنش‌های هفتگی BNB از ۱۵ میلیون فراتر رفته و میانگین روزانه تراکنش‌های آن نزدیک به ۲٫۶ میلیون بوده است.
همچنین، گزارش شده که بی‌ان‌بی (BNB Chain) قرار است با Gamefi.org در زمینه بازی‌های وب ۳، توسعه‌ برنامه‌های غیرمتمرکز و رشد جامعه، همکاری کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا