بازی

استودیو سازنده بازی Disco Elysium به دنبال استخدام افراد جدید است

استودیو سازنده بازی Disco Elysium به دنبال استخدام افراد جدید است

لیست‌های شغلی جدید در استودیو ZA/UM سازنده Disco Elysium نشان می‌دهد آن‌ها به دنبال هنرمندانی هستند که بتوانند «محیط های غیرزمینی» ایجاد کنند و «علاقه‌مند به ژانر علمی-تخیلی و فضا» باشند.

آنطور که در Reddit مشاهده شده، این استودیو در آگهی استخدامی به دنبال یک هنرمند مفهومی محیطی است. در این آگهی نوشته شده که استودیو می‌خواهد شخصی را استخدام کند که «می‌داند در آسمان و زمین چیزهای بیشتر از آنچه در رویاهای فلسفی دیده می‌شود، وجود دارد».

مطلب پیشنهادی:اولین نگاه به بازی V Rising – بازی پر سر و صدای استیمدیابلو با قارچ و پنیر
اولین نگاه به بازی V Rising – بازی پر سر و صدای استیم

جایگاه‌های دیگرِ استخدام شامل یک طراح محیط (دو بعدی)، طراح ارشد محیط و یک متخصص کسب درآمد و فروش است. این موارد درواقع به آینده استودیو اشاره دارند، خصوصاً به این دلیل که مهارت‌های یاد شده در برخی از آگهی‌های استخدامی شامل مواردی مثل درک «معماری یا برنامه‌ریزی شهری» و «عشق به سبک علمی-تخیلی و بازی‌های ویدئویی» می‌شود.

همانطور که ماه گذشته فاش شد، Disco Elysium اخیرا به نسخه ‘b8a132b0’ به‌روز شد که لایه دیگری از دسترسی‌پذیری را به بازیکنان می‌دهد.

Disco Elysium

به‌روزرسانی فونت سازگار با اختلال نارساخوانی (Dyselexia) به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که با انتخاب گزینه‌ای مخصوص که از زبان‌های مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند، مطالعه متون بازی را برای خود ساده‌تر کنند.

Disco Elysium آنقدر محبوب شد که سریال تلویزیونی آن نیز توسط آمازون ساخته می‌شود. این سریال توسط همان افرادی که بازی را ساخته‌اند نوشته می‌شود، زیرا استودیو ZA/UM با شرکت سازنده dj2 Entertainment برای توسعه این سریال همکاری کرده است.

هلن هندپره، نویسنده بازی Disco Elysium در این باره اعلام کرد:

ما از بازخوردهایی که از Disco Elysium دریافت کردیم بسیار خرسندیم و از این که با همکاری dj2 می‌توانیم داستان این اثر را در قالب سایر رسانه‌ها به مخاطبین جدید عرضه کنیم نیز خوشحال هستیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا