بازی

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی NBA 2K23 منتشر شد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی NBA 2K23 منتشر شد

طرفداران سری بازی بسکتبال به شدت چشم انتظار NBA 2K23 هستند و اکنون کمپانی 2K تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن با ما در میان قرار داده است. 

در کنار انتشار این تریلر، 2K قول داده که هفته آینده اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی بازی منتشر کند و به تریلر زیر می‌توان به چشم یک پیش‌نمایش نگاه کرد. یکی از ویژگی‌های جالب نسخه جدید، بازگشت مد Jordan Challenge است که شما را در ۱۵ لحظه به یاد ماندنی‌ از حرفه این بسکتبالیست افسانه‌ای قرار خواهد داد. 

2K در بازی NBA 2K11 برای اولین بار از این مد رونمایی کرده بود و ۱۰ لحظه به یاد ماندنی‌ آن را هم برای نسخه جدید بازسازی می‌کند. این لحظات شامل دوران حضور مایکل جردن در دانشگاه، لیگ حرفه‌ای بسکتبال و تیم ملی آمریکا می‌شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی از گیم‌پلی بازی NBA 2K23 در دسترس قرار ندارد و باید منتظر تریلر هفته بعد باشیم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شادآیا ویل اسمیت بالاخره به حق خود خواهد رسید؟
نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شاد

توسعه این بازی برعهده استودیو Visual Concepts قرار دارد که در تلاش است تا مشکلات نسخه‌های قبلی را برطرف کند. از آنجایی که این بازی ورزشی به صورت سالانه عرضه می‌شود، طرفداران از مدهای آن خسته شده‌اند و به دنبال نوآوری بیشتری هستند.

بازی NBA 2K23 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا