بازی

اطلاعات جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد

کم کم به تاریخ عرضه خدای جنگ رگناروک (God of War Ragnarok) نزدیک می‌شویم و اکنون استودیو سانتا مونیکا ویدئو دیگری از پشت صحنه بازی منتشر کرده است.

دومین ویدئو از پشت صحنه ساخت God of War Ragnarok روی سیستم مبارزات بازی تمرکز دارد. استفان اویاریجیوبی (Stephen Oyarijivbie)، طراح مبارزات بازی، به این نکته اشاره کرد که سخت‌ترین کار پیاده سازی فنی یک دشمن یا موجود نیست، بلکه باید بین اذیت کننده و جذاب بودن آن ایجاد تعادل کرد. 

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

در واقع هدف استودیو این است که بازیکنان از شکست دادن دشمنان لذت ببرند، ولی با مرگ خودشان خیلی ناراحت نشوند. از طرف دیگر سانتا مونیکا تلاش کرده تا یکی از ایرادات اصلی نسخه قبلی خدای جنگ را برطرف کند و گاد آو وار: رگناروگ تنوع بیشتری در دشمنان و مینی باس‌ها خواهد داشت. 

بازی God of War Ragnarok

شما در God of War Ragnarok همچنین می‌تواند به هر ۹ قلمرو سفر کنید و این اتفاق با پیشروی در داستان بازی رخ می‌دهد. این توسعه دهنده همچنین تونایی‌های جدیدی را نیز برای کریتوس طراحی کرده است و آترئوس تهاجمی‌تر و مستقل‌تر از گذشته عمل می‌کند. همچنین باید اشاره کنیم که رگناروگ شامل مینی گیم‌ها و پازل‌های بیشتری هم می‌شود.

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین تنظیمات بازی God of War برای پی‌سیخدای جنگ فقط مال بالارده‌ها نیست!
بهترین تنظیمات بازی God of War برای پی‌سی


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا